lidia Skrevet 22. mars 2005 #1 Skrevet 22. mars 2005 Babyen er litt over 4 måneder nå, og hun sover kjempemye. Hun er selvfølgelig mere våken nå enn det hun var når hun var nyfødt, men hun sover allikevel store deler av dagen, og stort sett hele natta. Det hender hun våkner i 4 tiden for melk, og deretter sovner hun igjen. Jeg vet at alle sover forskjellig, men finnes det noen grense for hva som er normalt når de er ca 4 måneder? Når hun er våken er hun kjempe blid og fornøyd, så alt virker jo bra. Jeg skal vel ikke klage for at hun sover mye, men allikevel. For meg er dette veldig uvant, jeg har en fra før som er 4.5 år, og hun har først NÅ begynt å sove ordentelig.
Gjest Madeline Skrevet 22. mars 2005 #2 Skrevet 22. mars 2005 Babyen er litt over 4 måneder nå' date=' og hun sover kjempemye. Hun er selvfølgelig mere våken nå enn det hun var når hun var nyfødt, men hun sover allikevel store deler av dagen, og stort sett hele natta. Det hender hun våkner i 4 tiden for melk, og deretter sovner hun igjen. Jeg vet at alle sover forskjellig, men finnes det noen grense for hva som er normalt når de er ca 4 måneder? Når hun er våken er hun kjempe blid og fornøyd, så alt virker jo bra. Jeg skal vel ikke klage for at hun sover mye, men allikevel. For meg er dette veldig uvant, jeg har en fra før som er 4.5 år, og hun har først NÅ begynt å sove ordentelig.[/quote'] Tror du bare skal nyte at du har en baby med sovehjerte og som attpåtil er blid og fornøyd når hun er våken. Tror mange misunner deg det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå