AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #1 Skrevet 24. oktober 2018 Som overskriften sier - telefonen min vil ikke lade! Den har vært veldig rar den siste tiden, og jeg har forsikret meg om at det ikke er laderen som er problemet. Den har skrudd seg av når det fortsatt er igjen opp til 20 % med strøm flere ganger de siste dagene, og den har egentlig levd sitt eget liv. Problemet er at jeg har oversikt over alt på mobilen - app i forbindelse med jobb med all oversikt over vakter og lignende, prevensjonsapp og ikke minst vekkerklokken som jeg er helt avhengig av om morgenen når jeg skal på jobb!! Jeg vet at dette kan virke veldig overdrevet, men jeg har glemt å aktivere icloud så jeg kommer til å miste alt av bilder, kontakter og lignende.. i tillegg til at jeg har oversikt over passord på ulike steder liggende på notater. Fy faen. Greit nok at jeg har skyld i det selv - i og med at jeg ikke har aktivert icloud, men likevel.. Jeg er helt fra meg akkurat nå. Noen som har noen tips eller vet om noe som kanskje kan funke?? Hilsen frustrert jente Anonymkode: 0ec32...bd3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #2 Skrevet 24. oktober 2018 Verksted? Dataene forsvinner ikke av at den går tom for batteri. Anonymkode: 0e265...6f1 4
solmåneogstjerner Skrevet 24. oktober 2018 #3 Skrevet 24. oktober 2018 (endret) Akkurat sånn var min også. Det fungerte en stund å legge noe under laderen slik at den ble presset litt oppover under lading. Etterhvert funket ikke det heller og det ble ny telefon. Legger til: hvis du klarer å få litt strøm på den så kan du overføre alt til en ny telefon med Bluetooth og en lapp som jeg ikke husker hva heter. Bare Google det. Fungerte helt fint for meg Endret 24. oktober 2018 av solmåneogstjerner 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #4 Skrevet 24. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som overskriften sier - telefonen min vil ikke lade! Den har vært veldig rar den siste tiden, og jeg har forsikret meg om at det ikke er laderen som er problemet. Den har skrudd seg av når det fortsatt er igjen opp til 20 % med strøm flere ganger de siste dagene, og den har egentlig levd sitt eget liv. Problemet er at jeg har oversikt over alt på mobilen - app i forbindelse med jobb med all oversikt over vakter og lignende, prevensjonsapp og ikke minst vekkerklokken som jeg er helt avhengig av om morgenen når jeg skal på jobb!! Jeg vet at dette kan virke veldig overdrevet, men jeg har glemt å aktivere icloud så jeg kommer til å miste alt av bilder, kontakter og lignende.. i tillegg til at jeg har oversikt over passord på ulike steder liggende på notater. Fy faen. Greit nok at jeg har skyld i det selv - i og med at jeg ikke har aktivert icloud, men likevel.. Jeg er helt fra meg akkurat nå. Noen som har noen tips eller vet om noe som kanskje kan funke?? Hilsen frustrert jente Anonymkode: 0ec32...bd3 Batteriet er gåent, eller telefonen trenger verksted. Anonymkode: 510c2...934
moroklompen Skrevet 24. oktober 2018 #5 Skrevet 24. oktober 2018 Har du prøvd å plugge den opp til en Mac/PC Med iTunes? Da kan du sikkerhetskopiere alt som er på tlf, om du noengang hatt plugget den opp så pleier det å sikkerhetskopiere automatisk.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #6 Skrevet 24. oktober 2018 Dette har skjedd med alle mobilene jeg har hatt, er null problem. Du trenger ikke betale for verksted om du er i stand til å bytte batteriet selv. Isåfall bare bestill et for din mobil modell på nettet. Anonymkode: b0760...244
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #7 Skrevet 25. oktober 2018 Er det rusk inne i ladeinngangen? Anonymkode: 24462...302
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå