Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt synlige folder fra nesa til munn siden jeg var 2-3 år gammel, men nå ser de bare ut som aldring selv om jeg alltid har hatt de. I tillegg har jeg sånne løse poser rundt munnen, ca 0,5 cm til siden for hver munnvike, og 2 små smilerynker. Føler jeg ser så utrolig gammel ut, og frykter hvordan jeg ser ut som 40 år, når ansiktet allerede henger like mye som hos en eldre kvinne. Blir for dyrt med fillers i hele nedre ansikt, er det noe annet jeg kunne gjort? Ansiktsløft er vel litt drastisk.. bruker Airol uten effekt, og glycolsyre hver 6 uke uten effekt på rynkene det og. 

Anonymkode: 357e0...c2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kan bare slå fast her og nå, at huden din, den som allerede "henger", vil henge uansett hvilke kremer, oljer og dråper du forsøker å gni inn i den. Ikke la deg lure til å kaste bort hundrevis og tusenvis av kroner på "mirakelkremer" som ikke er noe annet enn overpriset fuktighetskrem. Det finnes INGEN kremer som fjerner rynker. Ingen! Da hadde ikke plastisk kirurgi som ansiktsløftning eksistert lenger.

Det beste du kan gjøre for huden din er å bruke en god fuktighetskrem, kjøp en på apoteket f.eks. og unngå overdreven soling. Litt sol er bra daglig i sommerhalvåret, men ikke timesvis daglig i stekende sydensol eller sol i Norge. Det er ikke mye som elder huden like mye som overdreven soling gjør. Solarium hver uke osv og slikt er fyfy.

Du bør vel egentlig begynne og jobbe med selvbildet ditt og godta at det er nå engang sånn du ser ut og sånn du faktisk er. Og jeg tipper du er din egen verste kritiker, og at det ikke er så ille som du selv tror.

Endret av Million
  • Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Million said:

Jeg kan bare slå fast her og nå, at huden din, den som allerede "henger", vil henge uansett hvilke kremer, oljer og dråper du forsøker å gni inn i den. Ikke la deg lure til å kaste bort hundrevis og tusenvis av kroner på "mirakelkremer" som ikke er noe annet enn overpriset fuktighetskrem.

Du bør vel egentlig begynne og jobbe med selvbildet ditt og godta at det er nå engang sånn du ser ut og sånn du faktisk er. Og jeg tipper du er din egen verste kritiker, og at det ikke er så ille som du selv tror.

Hvor gammel er du egentlig nå?

Takk for svar. Hudkrem har jeg ikke helt troa på nei, men lest at mange har hatt effekt av Airol. Alle andre områder i ansiktet er helt glatt, så er så rart hvordan det henger fra nesa til munn og nederst ved kinnene. Føler meg så pløsete at jeg skammer meg, blir vel nødt å operere om en 10 års tid om det er så ille allerede. Hadde nylig en fyllekule med påfølgende lite søvn, og da nådde henget et nytt nivå, tok en hel uke før huden ble normal igjen. Jeg er 27, og har aldri røyket eller tatt solarium. 

Men ang sånne løse poser rundt munn, er det noen som vet om noe som kan glatte ut disse? 

Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Hudkrem har jeg ikke helt troa på nei, men lest at mange har hatt effekt av Airol. Alle andre områder i ansiktet er helt glatt, så er så rart hvordan det henger fra nesa til munn og nederst ved kinnene. Føler meg så pløsete at jeg skammer meg, blir vel nødt å operere om en 10 års tid om det er så ille allerede. Hadde nylig en fyllekule med påfølgende lite søvn, og da nådde henget et nytt nivå, tok en hel uke før huden ble normal igjen. Jeg er 27, og har aldri røyket eller tatt solarium. 

Men ang sånne løse poser rundt munn, er det noen som vet om noe som kan glatte ut disse? 

Som jeg nevnte for deg i innlegget ovenfor, så er det ikke det. Ingen kremer kan dra opp og glatte ut rynker og heng. Det eneste som gjør det, er operasjon, og det er som du skjønner temmelig drastisk tiltak. Dessverre har også ansiktsløftninger lett for å bli svært synlige, man ser "kunstig" og "operert" ut, og ikke noe jeg ville anbefale.

Endret av Million
Skrevet

Kan du poste et bilde? Jeg tviler sterkt på at dette er ille! Jeg er 33 år og solte meg nesten daglig fra jeg var 15 til 23. Jeg begynte å ser forandring rundt 30 år og har veldig skrøpelig hudkvalitet nå. Poenget mitt er: om du ikke har solt deg veldig mye tror jeg ikke du har dårlig hud allerede! Det skal myyyye til. Det som gjør at huden er bra og ser ung ut er fett, jeg har mista masse fett og har et eldre utseende av den grunn. 

Anonymkode: aa0dc...37c

Skrevet

Det er vel ikke direkte rynker du har hvis det er foldene som plager deg, det er vel mer overskuddshud? Plasmapen kan kanskje hjelpe å stramme opp huden uten å operere, men jeg har ikke prøvd det selv. Sliter litt med det samme som deg, men jeg er 45 år. Jeg trener ansiktet litt med øvelser fra faceyoga og Peta på youtube, har litt tro på det. Samt at jeg er nøye med å bruke produkter som gir masse fukt til huden, og motvirker aldring.

Anonymkode: ead06...1b3

Skrevet

Alle andre har også sånn men du legger bare ikke merke til det på de fordi du ikke glor og gransker de som du gransker deg selv i speilet.  Jeg ser de samme tingene på meg selv fordi jeg ser på de områdene,  men ser jo aldri på de områdene hos andre i samtaler med dem. Ser man ordentlig etter ser man det. Slutt å se deg selv så mye på de stedene :) detdet er øynene andre ser på når de prater med deg,  ikke området en cm på skrå fra munnen din osv

Anonymkode: 96790...231

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...