AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #1 Skrevet 24. oktober 2018 Tok en graviditettest som ble positiv, men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre)): er 19 Anonymkode: c22d2...e73
Maleficenta Skrevet 24. oktober 2018 #2 Skrevet 24. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok en graviditettest som ble positiv, men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre)): er 19 Anonymkode: c22d2...e73 Ønsker du å beholde eller ikke? Har du tenkt noe på det?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #3 Skrevet 24. oktober 2018 Har du noen du kan snakke med om Det? Du kan ringe amathea for en prat om du er usikker på om du skal beholde eller ikke ønsket du å beholde ville jeg kontaktet lege for oppfølging. Nye retningslinjer tilsier at man skal få oppfølging fra tidlig i svangerskapet. Om du ikke ønsker det et det likevel legen du skal kontakte:) Anonymkode: e2fb8...07c 2
Bokdamen Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 Som sagt over: har du noen du kan snakke med? Barnefar, foreldre, venner? Med mindre du vet umiddelbart om du vil beholde eller ikke, ville jeg anbefale å snakke med noen og lufte tankene dine. Lykke til uansett hva du velger 💕 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 3 timer siden, Bokdamen skrev: Som sagt over: har du noen du kan snakke med? Barnefar, foreldre, venner? Med mindre du vet umiddelbart om du vil beholde eller ikke, ville jeg anbefale å snakke med noen og lufte tankene dine. Lykke til uansett hva du velger 💕 Føler ikke jeg kan snakke med noen enda, er så redd for at alle blir sinte på meg): dette er jo ikke planlagt så har en stygg klump i halse og er rett og slett redd:/ men trenger noen dager på å tenke også tenker jeg å stikke en tur Til legen akk nå er det bare venninna mi som vet det Anonymkode: c22d2...e73
Bokdamen Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler ikke jeg kan snakke med noen enda, er så redd for at alle blir sinte på meg): dette er jo ikke planlagt så har en stygg klump i halse og er rett og slett redd:/ men trenger noen dager på å tenke også tenker jeg å stikke en tur Til legen akk nå er det bare venninna mi som vet det Anonymkode: c22d2...e73 Da snakker du med venninnen din og bruker den tiden du trenger. Du må gjerne sende meg en privat melding om du vil, det viktigste er at du ikke sitter alene med masse følelser du ikke klarer å sortere. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå