Gå til innhold

Noen som har gjort PMU av lepper?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer dette istedet for fillers, men skjønner ikke helt om det er mest for de med svak leppefarge eller også for de som ønsker f eks større overleppe, om de outliner med liptattoo?

Erfaringer? Smerte? Antall re-touchup/ganger? Healingprosess? Resultat? 

:)

Anonymkode: cfd21...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var dritvondt.....fytekatta....... på meg ble det veldig mørkt nytattovert. Men når den flasset så kom den fine naturlige fargen frem. Mine var litt utydelige, men er nå litt tydeligere. Lett å sminke seg. Men har fortsatt 2 refill igjen så er ikke ferdig enda. Jeg ønsket å forstørre som du beskrev, men det ble ikke noe. Men det ser veldig bra ut fordet. Ved første refill skal jeg nok få litt forstørrelse. Jeg ba om det da jeg gjorde det første gang. Og bedt på nytt å gjøre det ved refill. Men tror nok at jeg vil ta restylane likevel pga mer fuktighet i leppene, og ikke trenge å bruke så mye leppepomade.

Anonymkode: 0fbe2...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var dritvondt.....fytekatta....... på meg ble det veldig mørkt nytattovert. Men når den flasset så kom den fine naturlige fargen frem. Mine var litt utydelige, men er nå litt tydeligere. Lett å sminke seg. Men har fortsatt 2 refill igjen så er ikke ferdig enda. Jeg ønsket å forstørre som du beskrev, men det ble ikke noe. Men det ser veldig bra ut fordet. Ved første refill skal jeg nok få litt forstørrelse. Jeg ba om det da jeg gjorde det første gang. Og bedt på nytt å gjøre det ved refill. Men tror nok at jeg vil ta restylane likevel pga mer fuktighet i leppene, og ikke trenge å bruke så mye leppepomade.

Lest det er sinnsykt vondt ja... så man trenger tre behandlinger? Trodde en eller max to skulle holde. Er det fordi du opplever fargen for svak eller ujevn siden du skal ta retouch to ganger til? 

Lurer på om filler er det eneste som kan gi effekten jeg ønsker ja 😕 Vil bare ikke ha sånne stive ducklips, er egentlig fornøyd med leppene men skulle ønsket overleppen et par milimeter høyere kant. Tenke på pmu fordi jeg trodde man kunne få det , og da slippe filler , men hun jeg mailet i dag ang pmu sier også det mest er for fargen ikke endre størrelsen ved å outline..hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lest det er sinnsykt vondt ja... så man trenger tre behandlinger? Trodde en eller max to skulle holde. Er det fordi du opplever fargen for svak eller ujevn siden du skal ta retouch to ganger til? 

Lurer på om filler er det eneste som kan gi effekten jeg ønsker ja 😕 Vil bare ikke ha sånne stive ducklips, er egentlig fornøyd med leppene men skulle ønsket overleppen et par milimeter høyere kant. Tenke på pmu fordi jeg trodde man kunne få det , og da slippe filler , men hun jeg mailet i dag ang pmu sier også det mest er for fargen ikke endre størrelsen ved å outline..hmm

Det skal være 2 refill etter behandling for at det skal sitte. Sånn er det med bryn og liner også. Men det hender man ikke trenger mer enn ett refill etterpå hvis man tar farge veldig godt.  Hvor tenker du å gjøre det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det hos Barbara Anderson i Kristiansand.

https://www.instagram.com/brows_and_beauty_krs/

Hun er helt fantastisk. Det var veldig vondt, men hun stoppa underveis og gav meg mer bedøvelseskrem. 2. gangen gikk det mye fortere, og da trengte jeg bare bedøvelse en gang. Hos henne holdt det med 2 ganger for min del. Leppene mine er jevnet ut, har nydelig farge og ser større ut. Jeg tok også microblading hos Barbara for 3 år siden, og har fortsatt og fylle på brynene hos henne. Hun tegner opp leppene slik hun mener passer ansiktsformen først, også ser man om man er enig og ser på fargevalg. Jeg ville ha litt naturlig, men samtidig en del farge. Jeg fikk fargen strawberry. Du kan se den fargen på et av leppebildene hennes.

Jeg synes det var ganske dyrt, 5800kr. Men veldig verdt det. Noe jeg gjorde for meg selv. Hvis jeg vil bruke leppestift så fungerer det fint over, og er mye lettere å legge siden jeg ikke trenger å måtte tegne opp leppeformen min først. Samtidig er leppene mine alltid klare. De ser naturlig sminket ut.

Jeg anbefaler dette fremfor restylan. Da ble jeg bare duckface. Fikk tatt det ut, og er mye mer fornøyd.

Anonymkode: 2d961...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...