AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #1 Skrevet 24. oktober 2018 Vi lurer på om man må møte på møte hos familievernkontoret ? saken er at min mann har allerede vært på familievern kontoret for 5 år siden og da ble det avtalt samvær også hvordan barna skulle bo. Men hver gang mor ikke får viljen sin i endring på samvær fordi hun har ombestemt seg så kaller hun inn til møte på familievern kontoret. Eks; vi kan plutslig få en mld om at jeg har bestilt meg tur når jeg har barna Så jeg sender de til dere . Det passer ikke å ha barna som avtalt i sommer for jeg har bestilt meg tur (uten å spørre oss først ) da har dama bare bestilt . da «vi» hadde konfirmasjon så kalte hun også inn til familievern kontoret . og nå har vi jammen meg fått innkalling på nytt. Uvist hva som skal diskuteres nå .. men må man møte er mitt spm ? Jeg trodde man kun måtte møte til første time for å få meklingsattest. At det var pliktig . Anonymkode: b4c1b...d58
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #2 Skrevet 24. oktober 2018 Nei, plikt er det vel bare første møtet etter brudd som er. Men møte bør vedkommende dra på uansett, eller så blir det den med mest samvær som automatisk får vedtatt det som blir etterspurt. Logisk nok. Anonymkode: 20037...f55
Blueblizz Skrevet 24. oktober 2018 #3 Skrevet 24. oktober 2018 Det er viktig å møte hvis dere ikke klarer å bli enige utenom fvk. Men dere trenger jo ikke gi dere fordi om dere må møte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå