AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #1 Skrevet 24. oktober 2018 og det er litt rart. Skulle tro at folk stort sett hadde rett når de skriver over her. men hele tiden jeg følger kg's råd så går ting galt, eller jeg føler noe ikke stemmer. Gjør jeg som jeg selv vil, så går alt seg til. Anonymkode: 77efc...4b1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #2 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg vet ikke hvilke sammenhenger du mener, men jeg har aldri tenkt tanken å følge råd her inne. Det er interessant å høre erfaringer ol, men du bør selvsagt høre på deg selv pg ikke kg. Ingen her inne har noen kompetanse til å gi råd for din situasjon og bør ikke tas for seriøst. Anonymkode: 8d256...fd1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #3 Skrevet 24. oktober 2018 Good for you. De gangene jeg ikke har fulgt rådene her på trass så har livet gått til helvete. Enda glad jeg hørte på kg og ikke hjertet når det gjaldt å forlate voldelig mann, droppe utblåsning på venninde som bare ville gjort vondt værre, innse at pulevennen aldri ville få følelser for meg uansett hvor perfekt og tolmodig jeg var, og om jeg kunne spise suppa som hadde stått seks dager i kjøleskapet. Fått så mange gode hud og hårtips her også ❤ Anonymkode: 36ef8...828
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #4 Skrevet 24. oktober 2018 Hvilket råd forsøkte du følge sist, ts? Det kommer jo alle slags råd, om man tar det som anbefaler en å skjelle ut samboer, så kan det gå noe galt, ja Anonymkode: 74ad0...bf4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 Vil nok ikke anbefale å følge råd herfra, med mindre du anser noe som spesielt godt. Mange svar man får på KG er så virkelighetsfjerne at jeg ikke har ord. Anonymkode: 1ba0a...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå