Gå til innhold

Hjelp meg hver så snill. Hvordan skal jeg fordele kalori inntaket utover dagen uten å bli helt kalori teller?? 350kcal til lunsj? Er det mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet ut at jeg hvis jeg skal ned i vekt så kan jeg få i meg rundt 1100 kcal om dagen.

Er 350 kcal mye til lunsj da??

Helt blank på dette å nettet forvirrer meg. Hehe.😊

Aner ikke hvordan jeg skal fordele kaloriene utover dagen uten å måtte bli helt kalori teller!

Må spise mindre men oftere har jeg funnet ut. Men dette er vanskelig føler jeg. Hjelp meg hver så snill.

Anonymkode: f8034...776

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1100 er veldig lite kalorier, hvis du trener i tillegg vil du merke at dette er alt for lite og kroppen bil gå i sparemodus.

Anonymkode: fcc3b...5e1

• Liker 2
Skrevet

1100 kcal høres alt for lite ut. Sikker på at du har regnet rett her?

Anonymkode: 31f52...4e4

• Liker 1
Skrevet

Jeg holder på å gå ned i vekt og ligger på rundt 1500 kalorier om dagen. 1100 er veldig lite kalorier hvis du skal holde det over lenger periode. 

Jeg spiser 

Frokost 250-300 kalorier

Lunsj 400 kalorier 

Middag 500-600 kalorier 

Mellom eller kvelds 200-300 kalorier

Anonymkode: 8caea...4b8

Skrevet

1100 kalorier er IKKE anbefalt, og er ALT for lite! Du MÅ faktisk opp i kalorier, og denne tråden blir garantert stengt fordi minstekravet til kalorier er 1500 kalorier per dag.

Jeg spiser ca 400 kalorier til frokost, 500 til lunsj, 600 til middag og resten er snacks. Jeg spiser rundt 1700 kalorier per dag og er mett hele dagen.

Anonymkode: 53c90...63b

• Liker 1
Skrevet

Tråden strenges da vi ikke tillater diskusjoner om daglig matinntak under 1500 Kcal

Viser til Retningslinjene for Kosthold, trening og sport

Sitat

- Innlegg og tråder med spørsmål og/eller diskusjon om inntak av mindre enn 1500 kalorier, vil bli stengt.
Etter en lengre diskusjon og gjennomgang av informasjon, har vi nå kommet frem til at vi vil endre minstegrensen til 1500 kalorier, i henhold til Helsedirektoratets anbefalinger her

Perelandra, mod.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...