Gå til innhold

Blir så våt at jeg ikke kjenner så mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir for våt under sex. Så våt at mange sexstillinger gir meg svært lite. Jeg er sikkert ikke den strammeste og han er nok ikke den største, og det i kombinasjon med våtheten min er ikke moro. Jeg kniper og sånn, men det har lite å si... Det hender jeg ikke er så våt, men de gangene er i mindretall, når jeg er godt oppvarmet er det nærmest plaskete der nede...

Hva gjør jeg? Føler dette begynner å bli et problem...

Anonymkode: f3972...f42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha toalettpapir i nær radius og tørk deg, funker fint. 

Anonymkode: 70e3e...6e0

Skrevet

Ikke toalettpapir! Heller et håndkle. Toalettpapir etterlater seg små papirbiter og det er lite sexy.

Anonymkode: 8363a...87b

• Liker 4
Skrevet

Nå har ikke jeg prøvd det selv, og derfor kan garantere for resultatet; men har hørt at å ta i bruk en tampong skal hjelpe da den suger til seg fuktighet :). Flere jeg kjenner bruker det trikset om det blir for mye av det gode 

Skrevet

Vi har samme problem og tørker med et håndkle et par ganger i løpet av akten. :)

Anonymkode: 70d3f...984

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke toalettpapir! Heller et håndkle. Toalettpapir etterlater seg små papirbiter og det er lite sexy.

Anonymkode: 8363a...87b

Gjør det støtt og stadig, har aldri hatt det problemet. 

Anonymkode: 70e3e...6e0

Skrevet

Bruk t skjorte, dyne trekket eller en liten klut. Best med noe i glatt bomull som ikke "skrubber" siden man er jo veldig sensitiv der nede 

Anonymkode: 36c6d...1e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...