kariannemor Skrevet 22. mars 2005 #1 Skrevet 22. mars 2005 Har hørt det er blitt mer og mer vanlig at også bruden gir brudgommen morgengave... Stemmer dette? Er litt usikker på hva jeg i så fall skal kjøpe.... Må jo være noe han har livet ut, og smykker går han ikke med. (vel bortsett fra gifteringen han vil få da..) :-) Noen som har noen forslag??
Seterjenta Skrevet 22. mars 2005 #2 Skrevet 22. mars 2005 Jeg har tenkt å kjøpe ei fin, ordentlig klokke (armbåndsur)til han, for det har han ikke...
Felixa Skrevet 22. mars 2005 #3 Skrevet 22. mars 2005 Jeg har kjøpt mansjett knapper som jeg har gravert monogrammet vårt på.
Trampe Skrevet 22. mars 2005 #4 Skrevet 22. mars 2005 Lurer litt på dette jeg også... Min mann har klokke, og mansjettknapper er ikke noe han ville gått med, så jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på. Jeg tenkte å lage en scrapbook fra vår tid sammen, med bilder og slikt. Tror nok at han vil sette pris på det! Har funnet en hjerteformet bok som jeg skal bruke, og der skal jeg samle minner... Men det er kanskje ikke nok? Noen andre som har andre ideer?
kariannemor Skrevet 22. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2005 Jeg tenkte å lage en scrapbook fra vår tid sammen' date=' med bilder og slikt. Tror nok at han vil sette pris på det! Har funnet en hjerteformet bok som jeg skal bruke, og der skal jeg samle minner... [/quote'] Det var jo en kjempe fin tanke!! Det er sikkert noe han vil sette pris på..Hmmm.. kunne tenkt meg å lage noe sånt jeg også, men vi har bare vært sammen 2 år.. og har ikke mange bilder.. så det ville blitt en litt tynn bok.. får nok finne på noe annet jeg... andre som har noen ideer??
Vendelin Skrevet 22. mars 2005 #6 Skrevet 22. mars 2005 Jeg skal kjøpe morgengave til han, men har ikke bestemt hva ennå Har tenkt på klokke, pda, bærbar pc og tusen andre ting,men har heldighvis litt tid til å tenke ennå...
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #7 Skrevet 22. mars 2005 Jeg funderer på å kjøpe pizzaovn... Det er favorittreten hans...
Lille smurf Skrevet 22. mars 2005 #8 Skrevet 22. mars 2005 Jeg funderer på å kjøpe pizzaovn... Det er favorittreten hans... Det tror jeg hadde blitt midt i blinken hannemor!!!!!!!!!!! ..selv kan jeg ikke skrive hva jeg har årna, da jeg har en nysgjerrig kjæreste som er inne her fra tid til annen og snoker
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #9 Skrevet 22. mars 2005 Det tror jeg hadde blitt midt i blinken hannemor!!!!!!!!!!! ..selv kan jeg ikke skrive hva jeg har årna, da jeg har en nysgjerrig kjæreste som er inne her fra tid til annen og snoker Men det er noe veldig bra! Lover!
Pasha Skrevet 22. mars 2005 #10 Skrevet 22. mars 2005 Tenker på å gi sånn secret box jeg... (sånn med lettkledde bilder av meg).. på bare finne en fotograf først...og kanskje noe brude-realatert undertøy (og stramme opp rompa, minske magen, osv)..bra at jeg har god tid på meg da
anyvold Skrevet 22. mars 2005 #11 Skrevet 22. mars 2005 Har lyst til å kjøpe motorsykkel til kjæresten min, jeg.. men det blir dessverre alt for dyrt... Vi dropper morgengaver og bruker heller de pengene på bryllupsreisen vår...
Scaramouche Skrevet 22. mars 2005 #12 Skrevet 22. mars 2005 Jeg har tenkt litt på å gi han en kikkert. Vi er mye ute i naturen og sånn, og tror han nevnte det en gang at det hadde vært en fin ting å ha. Men blir det for teit å gi en kikkert?
Gjest Gjesta Skrevet 22. mars 2005 #13 Skrevet 22. mars 2005 Kommer til å gi han en hotellovernatting i bryllupssuite, med en helaften på byen og fotballkamp med favorittlaget hans påfølgende dag. Skulle vel hatt noe mer "varig" også - må tenke litt på det. Han ønsker seg et Rado armbåndsur, men det koster over 12 000 kr. Det er helt uaktuelt å bruke så mye penger på ei gave. Mulig han får ei slipsnål med gravering... K
Gjest Madam Felle Skrevet 22. mars 2005 #14 Skrevet 22. mars 2005 Vi kommer ikke til å gi hverandre morgengave, for bryllupet er gave nok til begge to.
Gjest gjest1 Skrevet 22. mars 2005 #15 Skrevet 22. mars 2005 Morgengave er ein ikkje-ting for oss, men det kan nok hende eg lagar eit dørskilt med vårt nye felles navn på, som han kan få...
Scaramouche Skrevet 22. mars 2005 #16 Skrevet 22. mars 2005 Morgengave er ein ikkje-ting for oss, men det kan nok hende eg lagar eit dørskilt med vårt nye felles navn på, som han kan få... Den var ikke dum!
sommerbrud04 Skrevet 23. mars 2005 #17 Skrevet 23. mars 2005 Jeg hadde også et stort problem med morgengaven, for klokke går han ikke med, og smykke hadde han fått før. Jeg endte opp med helikoptertur over prekestolen på søndagen (ble veldig populært), abonnement på Donald Duck og sånn som man har bankkort og sånn i i steden for lommebok. Den fikk jeg gravert datoen på.
tommeline Skrevet 23. mars 2005 #18 Skrevet 23. mars 2005 Jeg har tenkt litt på å gi han en kikkert. Vi er mye ute i naturen og sånn' date=' og tror han nevnte det en gang at det hadde vært en fin ting å ha. Men blir det for teit å gi en kikkert? [/quote'] Syns det var en fin ide! Det er jo en varig og nyttig ting han vil få mye glede av. Kjenner en som strikket kjærestevotter til mannen sin som morgengave. Syns det var litt søtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå