LilleBille Skrevet 22. mars 2005 #1 Skrevet 22. mars 2005 .. finnes det opplagt en del av .. som vår egen Ninakanin Ellers vet jeg bare om Anna, pop og 2002 ... - så er det noen som kan noen flere ... opplys meg.... Et Palindrom kan jo også være et ord som baklengs gir en annen mening - som Agnes - Senga osv..
Gjest TomKrus Skrevet 22. mars 2005 #3 Skrevet 22. mars 2005 Norges lengste: regninger Verdens lengste: saippuakivikauppias
LilleBille Skrevet 22. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2005 Norges lengste: regninger Verdens lengste: saippuakivikauppias .. visste det var et ord jeg hadde hørt i en reklame - og der var regningene..(mente det var pølser.. men det passet ikke liksom...) .. og hva betyr verdens lengste??? Det hørtes/ser finsk/samisk ut.
Gjest TomKrus Skrevet 22. mars 2005 #5 Skrevet 22. mars 2005 .. og hva betyr verdens lengste??? Det hørtes/ser finsk/samisk ut. Finsk, og det betyr luthandler. Som forøvrig har anagrammet dental hurl.
Gjest gjest1 Skrevet 22. mars 2005 #11 Skrevet 22. mars 2005 Er en bedrift her som heter rotator eller noe slikt. jepp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå