Det kan du lure på Skrevet 24. oktober 2018 #1 Del Skrevet 24. oktober 2018 Har kikka litt på den, er glad i gode kameraer. Men hva syntes dere som har brukt den en stund om denne tlf? Har hatt så uflaks med mobiler at nå ønsker jeg å være sikker før jeg bruker 6600 kr på en ny.. Setter pris på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Det kan du lure på Skrevet 24. oktober 2018 Forfatter #2 Del Skrevet 24. oktober 2018 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #3 Del Skrevet 24. oktober 2018 Jeg har Huawei P20, kameraet er ikke helt som pro-en men likevel FANTASTISK. Jeg elsker det virkelig. Det er den beste telefonen jeg har hatt, og jeg har hatt ganske dyre telefoner. Så hvis pro-kameraet er likt, bare enda bedre... Da anbefaler jeg det virkelig. Anonymkode: 54e6a...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #4 Del Skrevet 24. oktober 2018 Har den som jobbmobil. Sliter med at den setter en app som må være konstant aktiv går i dvale, får ikke varsler når de sender noe til meg fra sentralen. Sykt frustrerende. Samme appen funker best på Samsung. Har vært igjennom alt av innstillinger, men appen får IKKE ligge og kjøre i bakgrunnen Har en iPhone 8+ og synes ikke kameraet på P20 pro er såååå fantastisk. Reagerer også på at en del poster bilder på div sosiale medier med Huawei vannmerke i bildekanten. Jeg hadde ikke kjøpt tlf på bakgrunn av de bildene, nødvendigvis Ellers har den en fantastisk batterikapasitet om ikke annet, men teit at man må ha enda en ladeledning siden det er USB C på den. Anonymkode: 1a46c...5cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #5 Del Skrevet 24. oktober 2018 jeg synes den virker utrolig bra, men jeg kommer til å gå for en Lite pga ustabil økonomi ... synes den er litt dyr. Anonymkode: 13d89...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elán Skrevet 25. oktober 2018 #6 Del Skrevet 25. oktober 2018 Jeg er skikkelig fornøyd med Huawei P20 pro har ennå til gode å finne noe negativt med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #7 Del Skrevet 27. oktober 2018 Jeg jobber med telefonsalg. Kameraet imponerte meg ikke i det hele tatt. Blast og lite kontrast. De fleste toppmodeller har pro mode og standard mode (for de som ikke bryr seg om tweeking) Vi tok blindtest med samme motiv og spurte kundene våre hva de syntes var best. Da var Sony, Samsung, Huawei og Apple kandidatene. De to førstnevnte fikk soleklart flest stemmer. Det står at det har 40megapixel, men i realiteten er det langt mindre enn det. Det er oppskalert. Anonymkode: a41f2...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #8 Del Skrevet 27. oktober 2018 På 24.10.2018 den 20.48, AnonymBruker skrev: jeg synes den virker utrolig bra, men jeg kommer til å gå for en Lite pga ustabil økonomi ... synes den er litt dyr. Anonymkode: 13d89...ded Jeg har Lite og kameraet er supert, tåler en dukkert gjør den også. Anonymkode: fb281...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå