AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #1 Del Skrevet 24. oktober 2018 Nå er jeg lei... Bestilte garn til en oppskrift OG pinner, fordi jeg trodde jeg ikke hadde den pinnestørrelsen... Men så dukket de opp Så jeg har vel både dobbelt og trippelt opp av noen... HVORDAN skal jeg organisere de hersens pinnene?!?! Det gjelder både strømpepinner og rundpinner. Har prøvd å ha i et mappesystem, men de funker jo ikke... Anonymkode: 2c5d4...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #2 Del Skrevet 24. oktober 2018 Finnes mange ulike måter å organisere strikke pinner på. Begynn med å lage deg et elektronisk notat på hva du har av strikkepinner så er mye gjort. Å ha dobbelt opp betyr at du kan strikke begge armene samtidig. Det er ikke dumt. Anonymkode: 4bdb6...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #3 Del Skrevet 24. oktober 2018 Jeg bruker plastmapper som har åpning i toppen, med klistremerke på front om hvilken størrelse pinnene har. På mappene med rundpinner i er det også skrevet på klistremerket hvilken lengde kabelen har. Funker for meg Anonymkode: 8408c...ffc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #4 Del Skrevet 24. oktober 2018 Prøvd ulike vesker og systemer over årene, men problemet er at jeg er så dritdårlig til å sette ting på plass igjen 😛 Har endt med å droppe alt sånt, og har strømpepinner i noen pene glass, og med en hårstrikk rundt de i samme tykkelse. Det gir meg kjapt oversikt og finner med en gang det jeg trenger, når titter i hylla der. Har også økt sannsynligheten for at jeg faktisk setter tilbake pinnene...! Rundpinner strever jeg litt mer med, siden det er vanskeligere å se de ulike lengdene jeg har av hver tykkelse. Men løsningen så langt, er å ha de i 2-3 plastkurver, sånn ca sortert på tykkelse. Da blir det ikke så mange å rote gjennom, og har blitt flinkere til å slenge de på plass også Dette står i glasskapet i strikkehjørnet mitt Anonymkode: fd084...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #5 Del Skrevet 26. oktober 2018 Jeg har en mappe med egne plasser til de pinnene jeg bruker mest. Ellers oppbevares de i plastlommer de kom i som jeg igjen har i en plastboks med lokk. Har fungert ypperlig hittil, det krever jo da at man faktisk putter pinnene tilbake i posene. Anonymkode: 4fbb5...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeeter Skrevet 5. november 2018 #6 Del Skrevet 5. november 2018 Jeg har et rundpinneetui alla dette: Pluss et sett utskiftbare rundpinner. Og en mappe som denne til de vanlige pinnene mine... Og så bruker jeg Ravelry til å holde oversikt over både garn og pinner i "biblioteket" mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå