AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #1 Skrevet 24. oktober 2018 Vi har en vei med en del trafikk i rushen like ved huset. Har aldri sett noen av kattene på andre siden av veien. Men idag fulgte den ene katten vår etter oss over veien (løp over veien og virka litt stressa). Jeg skulle levere i barnehagen og da jeg kom ut så jeg ham ikke. Er veldig spent på om han klarer å finne veien hjem? Det er jo bare 100 m fra huset men tror ikke han er vant med å gå der, jeg har iallefall ikke sett det før. (men nå følger jo ikke jeg med på hvor han går til enhver tid). Det skumle er at han må krysse veien på nytt for å komme seg hjem. Anonymkode: 4a7a5...3ab
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #2 Skrevet 24. oktober 2018 Da går du ut og finner katten. er vel ikke verre. Anonymkode: 7094d...42b 1
lady90 Skrevet 24. oktober 2018 #3 Skrevet 24. oktober 2018 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da går du ut og finner katten. er vel ikke verre. Anonymkode: 7094d...42b Jeg prøvde jo å se etter ham og rope men fant han ikke. Hadde ikke tid til å lete for måtte på jobb Ts her, klarte å legge inn det første innlegget som anonym Endret 24. oktober 2018 av lady90
lady90 Skrevet 24. oktober 2018 #4 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg fant ham og bære ham hjem og inn før jeg løp til toget. En mann hadde sett ham løpe fram og tilbake over veien flere ganger etterpå og han hadde nølt hver gang. Håper ikke han løper over veien igjen en annen gang. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå