Gå til innhold

To jobber i samme kommune eller fylke ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting ang å ha to jobber som dekker  tilsammen over 100%. Jeg vet jo at man ikke kan ha to arbeidsplasser i samme kommune som tilsvarer over 100% tilsammen. Men hvordan er det med fylke ? Akkurat nå har jeg en full stilling og en ekstra jobb i et annet fylke, men ønsker en ny ekstra jobb og lurer på om jeg kan ha denne ekstrajobben i samme fylke som jeg har den faste stillingen i så lenge det er en annen kommune ? 

Anonymkode: c0dca...f0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 24.10.2018 den 1.11, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på en ting ang å ha to jobber som dekker  tilsammen over 100%. Jeg vet jo at man ikke kan ha to arbeidsplasser i samme kommune som tilsvarer over 100% tilsammen. Men hvordan er det med fylke ? Akkurat nå har jeg en full stilling og en ekstra jobb i et annet fylke, men ønsker en ny ekstra jobb og lurer på om jeg kan ha denne ekstrajobben i samme fylke som jeg har den faste stillingen i så lenge det er en annen kommune ? 

Anonymkode: c0dca...f0e

Jeg tror det bare gjelder pr kommune.

Anonymkode: a7b1b...02d

Skrevet

Det er ikke noe problem. Jeg har to jobber i samme fylke. To forskjellige kommuner. 

Skrevet

Du kan jobbe over 100% uansett hvor, også i samme kommune, men ikke hos samme arbeidsgiver.

Anonymkode: 757bf...e0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...