AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #1 Skrevet 23. oktober 2018 Hei, jeg kan svømme, men ønsker å bedre svømmeteknikken min slik jeg svømmer mer effektivt. Er mange tips på youtube. Kan man bli bedre av å trene på teknikk alene eller trenger man en svømmetrener til å hjelpe en. Forstår det hjelper med svømmetrener, men får man noe ut av å bare prøve å fokusere på tipsene man ser på nettet? Anonymkode: 74523...dd6
Chablis Skrevet 23. oktober 2018 #2 Skrevet 23. oktober 2018 Jada absolutt! Ofte så er det små detaljer som skal til for å bedre teknikken. Som feks at man puster på hvert tredje tak ved crawl og at lillefinger skal først i vannet når man svømmer rygg. Dette er ting du fint kan trene på alene😊
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #3 Skrevet 23. oktober 2018 3 minutter siden, Tipptoppi said: Jada absolutt! Ofte så er det små detaljer som skal til for å bedre teknikken. Som feks at man puster på hvert tredje tak ved crawl og at lillefinger skal først i vannet når man svømmer rygg. Dette er ting du fint kan trene på alene😊 Tusen takk! Anonymkode: 74523...dd6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 Tren i vei, mye bra på YouTube. Selv puster jeg på hvert tak, men er alt annet en bassengsvømmer. Anonymkode: 7d43b...d99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå