AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #1 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg installerte Adblock for noen uker siden, reklame og annonser forsvant og alt var bra. Fikk spørsmål om jeg ville donere penger, men fikk inntrykk av at dette var frivillig og at Adblock i utgangspunktet var gratis. Nå i kveld dukket plutselig reklame opp igjen, så kom spørsmålet: Elsker du adblock? Tenk over om du vil donere! Må jeg betale for å fortsette å bruke Adblock? Noen som vet? Takknemlig for svar. Anonymkode: d1747...a24
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #2 Skrevet 23. oktober 2018 Dette har jeg aldri opplevd, og har brukt Adblock i årevis. Har aldri betalt eller blitt spurt om å betale for å bruke Adblock. Anonymkode: ffb94...03e 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #3 Skrevet 23. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har jeg aldri opplevd, og har brukt Adblock i årevis. Har aldri betalt eller blitt spurt om å betale for å bruke Adblock. Anonymkode: ffb94...03e Har aldri hatt dette problemet jeg heller. Hadde Adblock på forrige pc'n i flere år. Det ser ikke ut som jeg får blokkert annonser før jeg donerer en sum (kan selv velge hvor mye jeg vil donere). Synes dette er veldig rart... Anonymkode: d1747...a24
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #4 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg får også opp slike meldinger fra Adblock. Senest i dag, da de kunne opplyse om at de hadde oppgradert programvaren og lurte på om jeg kunne donere litt penger. Jeg trykket på knappen for å donere med kredittkort, da kom det en liten boks der jeg kunne velge sum. Da trykka jeg bare på krysset i hjørnet av boksen for å lukke den. Så lukket jeg AdBlock-popup vinduet. Adblock fungerer som før. Anonymkode: 29acc...3c2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #5 Skrevet 24. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg får også opp slike meldinger fra Adblock. Senest i dag, da de kunne opplyse om at de hadde oppgradert programvaren og lurte på om jeg kunne donere litt penger. Jeg trykket på knappen for å donere med kredittkort, da kom det en liten boks der jeg kunne velge sum. Da trykka jeg bare på krysset i hjørnet av boksen for å lukke den. Så lukket jeg AdBlock-popup vinduet. Adblock fungerer som før. Anonymkode: 29acc...3c2 Ah takk Det skal jeg jammen prøve jeg også. Anonymkode: d1747...a24
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #6 Skrevet 24. oktober 2018 Den beste annonseblokkereren nå om dagen er uBlock Origin. Den blokkerer flere annonser, bruker mindre ressurser og maser ikke om penger. Anonymkode: b39c5...705 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #7 Skrevet 28. oktober 2018 På 24.10.2018 den 13.50, AnonymBruker skrev: Den beste annonseblokkereren nå om dagen er uBlock Origin. Den blokkerer flere annonser, bruker mindre ressurser og maser ikke om penger. Anonymkode: b39c5...705 Er den gratis? Har du en trygg link til den? Anonymkode: 83326...e8a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #8 Skrevet 30. oktober 2018 On 10/28/2018 at 1:00 PM, AnonymBruker said: Er den gratis? Har du en trygg link til den? Anonymkode: 83326...e8a Det er en utvidelse (addon) som installeres gjennom nettleseren. Den finnes for Safari (beta), Chrome, Chromium, Edge, Firefox, and Opera. Hvis ikke du vet hvordan det gjøres for din nettleser så søk etter <nettlesernavn> install addon. Anonymkode: b39c5...705
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #9 Skrevet 30. oktober 2018 Den er gratis. Det er best hvis ikke du bruker både den og Adblock samtidig. Anonymkode: b39c5...705
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå