AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #1 Skrevet 23. oktober 2018 .. og det gjør meg skikkelig irritert. Han og dama slo opp tidlig i år. Etter dette har han så smått prøvd seg på meg ved flere anledninger. Tatt på meg, gitt meg flere komplimenter, tatt mye mer kontakt enn før, osv. Sånn har han aldri oppført seg mot meg før. (Selv når han har vært singel) Han har virket nervøs når han har vært rundt meg i løpet av de siste månedene også. Det viker på meg virker som om han vil ha seg en rebound? Og jeg synes det er ufattelig teit, og er redd for det kan komme til å ødelegge vennskapet vårt om det fortsetter. Hvorfor kan han ikke bare finne seg ei tilfeldig dame på byen, Tinder, osv? Noen som har vært borti lignende? Anonymkode: 22834...1a4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #2 Skrevet 24. oktober 2018 Har vært borti at nysingle kompiser oppfører seg veldig needy og selv om de ikke sier det rett ut, ganske åpenbart mener at jeg i tillegg til å trøste dem som en vanlig venn bør gi dem litt spesialomsorg i senga. Usjarmerende, trist og starten på slutten på de vennskapene. MEN det er jo ikke nødvendigvis det som er tilfellet her? Det virker som om det har gått ganske lang tid siden bruddet, og han virker nervøs rundt deg. Dette er tegn på at han faktisk har følelser for deg og er nysgjerrig på deg som mer enn en rebound. Så jeg tror faktisk det er det du må ta stilling til her - en kompis som har fått følelser for deg. Anonymkode: 4cb45...cdb 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #3 Skrevet 24. oktober 2018 Tror han har følelser for deg og er ikke det bare søtt? Snakk litt med han og kanskje dere kan gå på en date ❤️❤️ Anonymkode: 16541...664 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #4 Skrevet 24. oktober 2018 Følelser? Tror dere han har følelser for meg? Jeg er litt usikker.. tenker at det bare er «tullefølelser», fordi han trenger noen. Tror noe sier meg at han ikke er over eksen, heller. Men vil jo ikke miste han som venn. Kan jo ikke akkurat spørre han direkte om han liker meg? Det kan bli pinlig Anonymkode: 22834...1a4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 Hva betyr rebound? Anonymkode: 97cca...8a7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 Hvor lenge siden er det de slo opp? Var det han eller hun? Om du føler du blir en rebound så hadde jeg hatt minimal kontakt en periode, så han får sortert følelsene sine. Er han oppriktig interessert kommer han tilbake. Anonymkode: b0834...614
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #7 Skrevet 25. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge siden er det de slo opp? Var det han eller hun? Om du føler du blir en rebound så hadde jeg hatt minimal kontakt en periode, så han får sortert følelsene sine. Er han oppriktig interessert kommer han tilbake. Anonymkode: b0834...614 De slo opp i januar/februar. Og det var hu som slo opp. Derfor jeg automatisk tenker rebound. Jeg føler at jeg har trukket meg tilbake en god del ganger, men plutselig er han tilbake igjen da. Orker ikke no tull, merker jeg... Anonymkode: 22834...1a4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #8 Skrevet 26. oktober 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr rebound? Anonymkode: 97cca...8a7 Et trøsteforhold etter et endt forhold. Gjerne kun basert på å fylle et tomrom, sex, eller bekreftelse. Ender som oftest dårlig. Det er vondt å bli brukt som en rebound. Anonymkode: 22834...1a4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #9 Skrevet 26. oktober 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Et trøsteforhold etter et endt forhold. Gjerne kun basert på å fylle et tomrom, sex, eller bekreftelse. Ender som oftest dårlig. Det er vondt å bli brukt som en rebound. Anonymkode: 22834...1a4 Takk for svar. Høres ikke ut som noen ideell situasjon for deg. Håper du sier fra. Anonymkode: 97cca...8a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå