Gå til innhold

Dere som har ff

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 25.10.2018 den 19.21, AnonymBruker skrev:

abc3a her igjen, takk for at du sier det ts. Ja, han var en idiot. Vi hadde jo fine stunder og jeg synes også det er veldig rart at det ikke skal bety noenting senere. Som du sier, at det bare er endel av "pakka" med å ha sex liksom, og enig i at det virker litt skremmende at noen fungerer sånn. Det var vanskelig å kutte han ja, men er glad jeg gjorde det. Håper du klarer å kutte ut din også så fort som mulig. 

Anonymkode: 01952...c3a

Ja, det er veldig rart. Jeg tror at noen mennesker klarer å ha ett «enkelt og ubetydelig» forhold ift ff, men at det ikke er for alle rett og slett. Jeg skal klare å kutte han ut, men det er vanskelig når begge tiltrekkes av «spenningen» mellom oss. Er redd jeg skal treffe en som virkelig er bra for meg en dag og at denne «spenningen» fremdeles skal henge i luften med han her. Tror jeg trenger litt mer tid til å finne ut hvordan jeg skal klare å skvise han fullstendig ut, uten å gå tilbake. Som sagt, sterkt av deg at du klarte det, for dette er neimen ikke noe lett, det er helt sikkert.

Anonymkode: c7173...27c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

abc3a her igjen. Takk for det TS, er på en måte godt å høre at vi er flere som opplever det på samme måte. Ja, jeg tror også at ff ikke er for alle, hvertfall ikke når man får følelser og det kan jo fort bli sånn at man får det. Lykke til med å kutte han ut TS. Jeg tror det er sant som du sier at det å ha en sånn ff vil gjøre at noe "henger i lufta" og gjør det vanskelig å finne en du kan være kjæreste med. Det er også en viktig grunn til å kutte dem ut.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

abc3a her igjen. Takk for det TS, er på en måte godt å høre at vi er flere som opplever det på samme måte. Ja, jeg tror også at ff ikke er for alle, hvertfall ikke når man får følelser og det kan jo fort bli sånn at man får det. Lykke til med å kutte han ut TS. Jeg tror det er sant som du sier at det å ha en sånn ff vil gjøre at noe "henger i lufta" og gjør det vanskelig å finne en du kan være kjæreste med. Det er også en viktig grunn til å kutte dem ut.

Jeg har også en FF, er glad i han men ingen følelser sånn sett. Men merker jo at jeg er "blind" for andre menn siden vi er eksklusive. Var en periode i vår hvor vi avsluttet noen uker, merket jo da at jeg plutselig la merke til andre menn igjen. Så tror som kvinne hvis du egentlig ser etter kjæreste er det dumt med en fast FF, uansett følelser eller ikke. 

Anonymkode: 6d744...682

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...