Gå til innhold

Dere som har ff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har hatt den samme i noen år. Er det bare sex og dere bryr dere ikke om hverandre? Hvordan forholder dere dere til hverandre?

Anonymkode: c7173...27c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryr oss im hverandre men mer som venner eller slekt man verdsetter og aldri på kjærestemåte

Anonymkode: cec5a...3c9

• Liker 5
Skrevet

Ingen følelser=>ingen respekt eller omsorg heller.

Anonymkode: 8b611...354

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bryr oss im hverandre men mer som venner eller slekt man verdsetter og aldri på kjærestemåte

Så fint. Det er det jeg ser for meg som er normalt

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen følelser=>ingen respekt eller omsorg heller.

Oi det var kaldt. Og det fungerer bra for begge? Hva ligger du i ingen respekt og ingen omsorg når dere treffes? 

• Liker 5
Skrevet

Altså for å si det sånn da. Grunnen til at jeg spørr er fordi jeg har hatt en i noen år, vært veldig på og av. Når vi snakkes, så snakker vi om alt mulig. Men jeg har liksom aldri klart å definere oss. Har ikke hatt det slik med noen. De jeg har truffet har jeg hatt noe «på gang med» liksom, men han her er noe jeg ikke forstår helt.Traff han i helgen og da hadde vi ikke truffet hverandre på en stund. Var kjekt å se han igjen, men jeg var veldig stresset for jeg har vært gjennom en veldig vond tid siden sist gang vi traff hverandre. Så jeg er ikke «helt megselv» så sa mye piss bl.a og vi drakk og jeg hadde ikke gjort det på en stund, så det ble no som det ble, men vi hadde det no hyggelig. Da vi gikk hver til vårt så fikk jeg en merkelig følese ift han. Og jeg følte jeg måtte komme til bunds i dette. Slukte en halv (litt over) prosecco og begynte å chatte, spørre han ut. Om han egentlig ikke bryr seg om hva vi prater om, fom han bare jatter med. Om hva vi er fornoe etc etc. Han misforstod meg litt, for om jeg ikke husker feil (:P) så var jeg ganske direkte/hard og slik han svarte meg så virker det som at han ikke bryr seg om annet enn sexen. At det hadde jo blitt litt kjipt om vi skulle bare sitte å se på hverandre i alle disse timene uten å si noe?svarte han bl.a) Og at han misforstod, for jeg beklaget hvis jeg hadde oppført meg teit og sakt mye teit. Men at han dreit i hva jeg sa om andre så lenge det ikke glaldt familien hans (den skjønte jeg ikke, kjenner ikke familien hans og hvorfor skulle jeg si noe om de? :P) og at han brydde seg ikke om hva jeg sier til han, men st han ikke skjønte hva jeg ville frem til. Så prøvde jeg å forklare og, men at vi kom frem til at det er hyggelig og st vi har det kanon når vi treffes og at vi tiltrekkes veldig sv hverandre.

Men det jeg sitter igjen med. Gir han egentlig f. så lenge vi treffes for å ha sex? At det er så «tomt»? Vi har jo kjent hverandre i flere år, men har aldri klart å forstå greien mellom oss. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså for å si det sånn da. Grunnen til at jeg spørr er fordi jeg har hatt en i noen år, vært veldig på og av. Når vi snakkes, så snakker vi om alt mulig. Men jeg har liksom aldri klart å definere oss. Har ikke hatt det slik med noen. De jeg har truffet har jeg hatt noe «på gang med» liksom, men han her er noe jeg ikke forstår helt.Traff han i helgen og da hadde vi ikke truffet hverandre på en stund. Var kjekt å se han igjen, men jeg var veldig stresset for jeg har vært gjennom en veldig vond tid siden sist gang vi traff hverandre. Så jeg er ikke «helt megselv» så sa mye piss bl.a og vi drakk og jeg hadde ikke gjort det på en stund, så det ble no som det ble, men vi hadde det no hyggelig. Da vi gikk hver til vårt så fikk jeg en merkelig følese ift han. Og jeg følte jeg måtte komme til bunds i dette. Slukte en halv (litt over) prosecco og begynte å chatte, spørre han ut. Om han egentlig ikke bryr seg om hva vi prater om, fom han bare jatter med. Om hva vi er fornoe etc etc. Han misforstod meg litt, for om jeg ikke husker feil (:P) så var jeg ganske direkte/hard og slik han svarte meg så virker det som at han ikke bryr seg om annet enn sexen. At det hadde jo blitt litt kjipt om vi skulle bare sitte å se på hverandre i alle disse timene uten å si noe?svarte han bl.a) Og at han misforstod, for jeg beklaget hvis jeg hadde oppført meg teit og sakt mye teit. Men at han dreit i hva jeg sa om andre så lenge det ikke glaldt familien hans (den skjønte jeg ikke, kjenner ikke familien hans og hvorfor skulle jeg si noe om de? :P) og at han brydde seg ikke om hva jeg sier til han, men st han ikke skjønte hva jeg ville frem til. Så prøvde jeg å forklare og, men at vi kom frem til at det er hyggelig og st vi har det kanon når vi treffes og at vi tiltrekkes veldig sv hverandre.

Men det jeg sitter igjen med. Gir han egentlig f. så lenge vi treffes for å ha sex? At det er så «tomt»? Vi har jo kjent hverandre i flere år, men har aldri klart å forstå greien mellom oss. 

Plis hjelp meg 😭 Noen..?

Skrevet

Min erfaring med ff er at det bare er sex. Og ja, det er så tomt som du sier. Jeg har hatt noen ff'er og to av dem hadde jeg kontakt med i flere år. Ingen av dem hadde noen følelser overhodet. Det var bare sex som betydde noe for dem. Han ene fikk jeg veldig følelser for, og det ble vanskelig. Det er nå avsluttet. Han han andre fadet gradvis ut. Nå har jeg ingen ff og orker heller ikke det inntil videre. Ønsker meg mye heller en kjæreste. Det blir litt for "kaldt" med ff, særlig når det er et kontakt som varer over flere år. Da føles det liksom ikke helt bra at det absolutt ikke er noen følelser, selv om det selvsagt er intensjonen med forholdet man har til ff egentlig. Men i lengden kan det lett føles tomt og unaturlig å ha det sånn. 

Anonymkode: 01952...c3a

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring med ff er at det bare er sex. Og ja, det er så tomt som du sier. Jeg har hatt noen ff'er og to av dem hadde jeg kontakt med i flere år. Ingen av dem hadde noen følelser overhodet. Det var bare sex som betydde noe for dem. Han ene fikk jeg veldig følelser for, og det ble vanskelig. Det er nå avsluttet. Han han andre fadet gradvis ut. Nå har jeg ingen ff og orker heller ikke det inntil videre. Ønsker meg mye heller en kjæreste. Det blir litt for "kaldt" med ff, særlig når det er et kontakt som varer over flere år. Da føles det liksom ikke helt bra at det absolutt ikke er noen følelser, selv om det selvsagt er intensjonen med forholdet man har til ff egentlig. Men i lengden kan det lett føles tomt og unaturlig å ha det sånn. 

Jeg forstår det veldig godt, sånn jeg også føler det egentlig. Kan ikke forstå at det fremdeles er slik etter flere år liksom. Ser for meg hvis han hadde vært på fest blandt folk jeg kjente og hadde f.eks «funnet tonen» med en jeg kjente. det er Worst case scenario, det hadde jeg ikke taklet. Mildt sakt. 

• Liker 1
Skrevet

Glemte å spørre deg ab..c3a. Hva skjedde når du fikk veldig følelser for han ene? Hvordan brøt du ut av det? Innser jo no at jeg har følelser så det holder..😞

Skrevet

Jeg er den ab c3a. Det som skjedde når jeg fikk følelser for han var at han begynte å bli sur og trekke seg litt unna. Jeg tror at han forsto at jeg hadde fått følelser for han, selv om jeg ikke sa det rett ut da. Han behandlet meg da stadig verre og mer likegyldig, og jeg klarte ikke å bryte på grunn av at jeg hadde følelser. Det var lange perioder uten kontakt, før han plutselig dukket opp igjen for sex. Til slutt ble det helt stille for han. Og så tok jeg kontakt med han og spurte om det ble noe mer. Han var unnvikende i svaret, men nokså avvisende. Da fikk jeg helt nok og sa at jeg synes det var utrolig dårlig gjort å bare forsvinne uten å si noe etter at vi har hatt sex i 4 år, og at jeg synes han er en jævlig drittsekk. Jeg sa også at jeg aldri vil ha noe med han å gjøre mer. Så blokkerte jeg han, og det har vært en lettelse å få slutt på "forholdet" selv om jeg har hatt det vondt og vært mye lei meg etter det. Men jeg er tross alt glad for at jeg endelig fikk en avslutning på det og fikk sagt hva jeg mente om han. 

• Liker 3
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er den ab c3a. Det som skjedde når jeg fikk følelser for han var at han begynte å bli sur og trekke seg litt unna. Jeg tror at han forsto at jeg hadde fått følelser for han, selv om jeg ikke sa det rett ut da. Han behandlet meg da stadig verre og mer likegyldig, og jeg klarte ikke å bryte på grunn av at jeg hadde følelser. Det var lange perioder uten kontakt, før han plutselig dukket opp igjen for sex. Til slutt ble det helt stille for han. Og så tok jeg kontakt med han og spurte om det ble noe mer. Han var unnvikende i svaret, men nokså avvisende. Da fikk jeg helt nok og sa at jeg synes det var utrolig dårlig gjort å bare forsvinne uten å si noe etter at vi har hatt sex i 4 år, og at jeg synes han er en jævlig drittsekk. Jeg sa også at jeg aldri vil ha noe med han å gjøre mer. Så blokkerte jeg han, og det har vært en lettelse å få slutt på "forholdet" selv om jeg har hatt det vondt og vært mye lei meg etter det. Men jeg er tross alt glad for at jeg endelig fikk en avslutning på det og fikk sagt hva jeg mente om han. 

Huff for en idiot! Kan ikke forstå hvordan det går an å bli så kald etter å vært med hverandre i 4 år :( 4 år her også, skulle tro det var en magisk grense. Dere har jo hatt fine stunder, ikke sant selv om det ikke har vært følelser? Det er det jeg tenker på å spurte han min ut ganske så beinhardt om han brydde seg eller om alt vi snakket om bare var «blablabla» for han og ikke betydde noe. Jeg tror han misforstod, eller så latet han som han misforstod det jeg sa. For meg virker det nesten skremmende om man prater og deler ting, men at det ikke betyr en shit liksom. At det bare er en «del av pakken» som følger med sexen. Isåfall har han spilt godt..., men helt klart «glippet» noen ganger også..Her har det vært mye spilling til tider, så det sier vel segselv st vi ikke er helt på nett egentlig..utenom når vi drikker 🙈 da er vi perlevenner 🙄

Uansett..du gjorde rett i å kvitte deg med han. Sterkt av deg at du klarte det, for etter så mange år, så er det ikke lett med følelser og alt. Er derfor jeg ikke har «turd» å gjøre det enda. Har vel gitt han en eller annen verdi han egentlig ikke fortjener. Men skal klare det jeg også snart, har en følelse på at han kommer til å fade ut nå..han pleier alltid å sende snapper eller sjekke mystoryen min. Det har han ikke gjort i dag, kanskje det er begynnelsen.

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi det var kaldt. Og det fungerer bra for begge? Hva ligger du i ingen respekt og ingen omsorg når dere treffes? 

Det fungerte for han, men ikke for meg. Med ingen respekt eller omsorg mener jeg at han oppførte seg som en kvinnehater som hadde betalt for én hore.  

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja han gir f. Han syns bare det er digg med sex. 

• Liker 2
Skrevet

Har hatt en og samme ff i tre år. Vi er bestevenner og finner på masse annet enn sex også. Reiser sammen, fjellturer, hytteturer, spiser ute, kino eller bare lager mat og ser på serier. Vi har mange dype samtaler og er veldig glade i hverandre. :) Vi er eksklusive og har vært det hele tiden, men han ønsker ikke et forhold (komplisert grunn, orker ikke skrive her). 

Anonymkode: 8f6dd...90e

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja han gir f. Han syns bare det er digg med sex. 

Ja, det er vel det det hele koker med til. Ble litt lei meg i går når det sånn virkelig gikk opp for meg. Har jo i grunnen gått opp for meg noen ganger før også, men så gjør han og sier ting av og til som gjør at man tror man er spesiell. Holdt meg unna han over lang tid til han tydeligvis skjønte hva som måtte til. Jeg gikk på den, men hadde i bakhodet at dette kunne være ett nytt påfunn bare for st han skulle få det som han ville. Og sånn ble det haha. «Kjærlighetssorgen» varte underlig nok i bare 1/2 time, så var jeg «over» han i går.Alle brikker falt egentlig på plass. Stakk visst ikke dypere enn som så gitt.

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt en og samme ff i tre år. Vi er bestevenner og finner på masse annet enn sex også. Reiser sammen, fjellturer, hytteturer, spiser ute, kino eller bare lager mat og ser på serier. Vi har mange dype samtaler og er veldig glade i hverandre. :) Vi er eksklusive og har vært det hele tiden, men han ønsker ikke et forhold (komplisert grunn, orker ikke skrive her). 

Anonymkode: 8f6dd...90e

Så bra :) Det hørtes ko veldig fint ut! 

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Så bra :) Det hørtes ko veldig fint ut! 

Det er ikke et vanlig ff-forhold, men et forhold uten forpliktelser. 

Anonymkode: 5ba3e...535

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke et vanlig ff-forhold, men et forhold uten forpliktelser. 

Anonymkode: 5ba3e...535

Det finnes dét også ja. Skjønner at det er viktig å få avklart disse tingene tidlig.

Skrevet

abc3a her igjen, takk for at du sier det ts. Ja, han var en idiot. Vi hadde jo fine stunder og jeg synes også det er veldig rart at det ikke skal bety noenting senere. Som du sier, at det bare er endel av "pakka" med å ha sex liksom, og enig i at det virker litt skremmende at noen fungerer sånn. Det var vanskelig å kutte han ja, men er glad jeg gjorde det. Håper du klarer å kutte ut din også så fort som mulig. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...