Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet på ppiller for 3 mnd siden ish, prøver å bli gravid. Regelmessig mensen siden. Betyr det at jeg også har eggløsning? Har ikke merket noe særlig til det. 

Anonymkode: 1250a...300

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om den er regelmessig har du mest sannsynlig eggløsning:)

Anonymkode: 05375...dcb

Skrevet

Er også på 3 mnd uten ppiller. Merker ingenting til el. Har ganske korte sykluser 22-24 dager så aner ikke om det har noe å si..

Skrevet
2 timer siden, maddiie skrev:

Er også på 3 mnd uten ppiller. Merker ingenting til el. Har ganske korte sykluser 22-24 dager så aner ikke om det har noe å si..

Det er nok alt for korte sykluser til å bli gravid. Mest sannsynlig så vil kroppen din få lengre sykluser når den stabiliserer seg, men fortsetter dette og du ikke blir gravid ville jeg tatt kontakt med lege før det har gått 1 år. 

Skrevet

Jeg har vanlige sykluser på 28 dager. Er det også kort til å bli gravid?

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok alt for korte sykluser til å bli gravid. Mest sannsynlig så vil kroppen din få lengre sykluser når den stabiliserer seg, men fortsetter dette og du ikke blir gravid ville jeg tatt kontakt med lege før det har gått 1 år. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vanlige sykluser på 28 dager. Er det også kort til å bli gravid?

28 dager er en helt normal syklus. 

Anonymkode: 10771...74b

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

28 dager er en helt normal syklus. 

Anonymkode: 10771...74b

Kjenner fremdles ikke til el enda og skal ha den i morgen.. har litt små stikninger, litt svake mensen smerter på en måte.. men ikke noe særlig utflod..? 

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner fremdles ikke til el enda og skal ha den i morgen.. har litt små stikninger, litt svake mensen smerter på en måte.. men ikke noe særlig utflod..? 

Det kan godt være at EL kommer om et par tre dager da. Jeg ville prøvd med EL tester neste syklus for å se om du får det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...