Gå til innhold

Frieri, ikke ring..

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Typen fridde på fredag.. Er i himmelen..

Men trodde det var vanlig å gi ring?

Kanskje den kommer senere,.. er usikker

på hvordan det pleier å gjøres. :)

Men vet han har dårlig råd nå, og vet sikkert

ikke hvor stor ringen skal være (bruker aldri ring).

Fikk dere ring?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg og mannen kjøpte ring sammen rett etter at vi forlovet oss.

Skrevet

En slags både og i mitt tilfelle.

Han hadde en ring (bunadsring) han ville bruke når han fridde, men de i butikken hade bestillt feil. Dermed fridde han uten å vise ringen, fordi han visste den var feil og jeg måtte bytte den.

Forlovelsesringene kjøpte vi sammen etterpå.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg fridde med ringene klare - ferdig graverte! :wink:

Mange kjøper ringene i fellesskap etter frieriet/forlovelsen.

K

Skrevet

Tror det er veldig foskjellig hvordan dette gjøres.Noen frir med ring og kun jenta har ring i forlovelsestiden, andre frir med ring og så kjøper man forlovelsesringer til begge i tillegg, og noen kjøper ringer sammen etter forlovelsen.

Selv fikk jeg denne nydelige ringen av min kjære. Han har ikke ring nå, venter til vi kjøper gifteringer.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg fikk heller ingen ring da min kjære fridde.

Vi ble enige om å vente med ringer til bryllupet vårt.

Gjest Betty Boop
Skrevet
Tror det er veldig foskjellig hvordan dette gjøres.Noen frir med ring og kun jenta har ring i forlovelsestiden, andre frir med ring og så kjøper man forlovelsesringer til begge i tillegg, og noen kjøper ringer sammen etter forlovelsen.  

Selv fikk jeg denne nydelige ringen av min kjære. Han har ikke ring nå, venter til vi kjøper gifteringer.

Samme som her :Nikke:

Skrevet

Min kjære fridde med en 'symbolsk' ring som han kalte det (billig-ring fra Glitter :ler: ) og så gikk vi ut og fant ringer sammen uka etterpå. Vi bodde på hver vår kant av landet da, så når han kom til meg neste gang hadde han henta ringene, og vi hadde en koselig middag med ringpåsettelse :)

Dette synes jeg var en helt topp måte å gjøre det på!

Skrevet

Vi kjøpte ringer sammen før frieriet vi. Liker å ha vår egen vri på ting. ;)

Men kan ikke dere gå sammen og kjøpe ringer da? Og det kan jo også kanskje bli deres første felles utgift...? :ler:

Skrevet

Jeg fikk ring da han fridde. Så kjøpte vi en ring hver til gifteringer. Så jeg har to og han har en.

Skrevet

Vi spleiset på ringene våre og kjøpte dem samme dag som vi forlovet oss. Vi fikk dem gravert mens vi ventet. :)

Skrevet

Oj! Den ser nesten helt lik ut som min :D

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg og mannen kjøpte ring sammen rett etter at vi forlovet oss.

Det gjorde vi også. :)

Skrevet

Han hadde kjøpt ringer til begge og gravert de med datoen han fridde..

Så han tok jo en sjanse i tilfelle jeg hadde sagt nei da... :hoho:

Men det gjorde jeg jo ikke.. :ler:

Skrevet

Han hadde faktisk lånt med seg ringer fra Gullsmeden som han hadde i hånden da han fridde. Fordi han var usikker på hvilken ring jeg ville ha. Deretter gikk vi sammen og kjøpte de ringene vi har og vi betalte litt hver på dem

Skrevet

Jeg ble fridd til med diamantring i hvitt gull.

Skjønner at du lurer litt... jeg hadde nok også syns det var litt rart å bli fridd til uten ring -det hører da med!

Skrevet

Samboeren min hadde lånt med seg ring fra Gullsmeden, fått pakket de fint inn ( dette var på julaften), så gikk vi sammen og plukket ut de vi ville ha senere.

Gjest gjesta
Skrevet

Den var nydelig ja!

Gjest gjesta
Skrevet
Jeg fikk heller ingen ring da min kjære fridde.

Vi ble enige om å vente med ringer til bryllupet vårt.

Kanskje sånn min kjære tenker, og det er helt ok. :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Spør han om når dere skal kjøpe ringer, da vel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...