Sneglefart Skrevet 23. oktober 2018 #1 Skrevet 23. oktober 2018 Beklager på forhånd😵 Jeg hadde en BO og pga det en medisinsk abort i midten av august med blødninger lenge etterpå. Negativ graviditetstest x flere, så er sikker på at jeg ikke lenger var gravid. Fikk menstruasjonen tilbake i slutten av september, og hadde da en normal periode. For noen dager siden fikk jeg styrtblødning, helt uten forvarsel, ingen smerter eller noe i forkant. Fikk magekramper og smerter i livmortappen(?) etterhvert, men ikke noe værre enn vanlig menssmerter.. Det var MYE blod.En god forklaring er at jeg tisset på meg, bare at det var blod... Kunne ikke se koagler eller "vev", bare rent blod...Beklager beskrivelsen🙈 Blødningen varte i omtrent 12t. Synes det hele er merkelig og skummelt, skjønner ikke hva det kan være. Har tidligere hatt det som kalles mellomblødninger, men det kan overhodet ikke sammenlignes med dette. Den kom liksom like fort som den forsvant...🤨 Det er minimal sjanse for at jeg kunne vært gravid igjen pga flere negative tester og dette var rundt tidspunktet for første eggløsning etter alt styret med aborten... Kan heller ikke forstå at det skulle kunne være "rester" mtp at det omentrent er 2mnd siden den medisinske aborten, har dog ikke vært på UL etter abort da det ikke er vanlig praksis. Har vært hos fastlege, men de kunne ikke gi noe ordentlig svar, henviste meg bare videre til gynekolog med lang ventetid og ga meg beskjed om å si ifra om det skulle skje igjen. Så, det jeg egentlig er ute etter er om det er noen som har opplevd noe lignende og hva var det?.... er livredd for at det skal skje igjen ute i offentligheten 😰 😳
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #2 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg hadde negativ graviditetstest da jeg fikk styrtblødning etter abort. Det var pga rester og kom flere måneder etter aborten. På meg tok de UL: så at blødningen skyldtes rester og korrigerte det. Anonymkode: 05d3e...727
Sneglefart Skrevet 23. oktober 2018 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2018 Takk for svar! Da er det altså ikke usannsynlig at det var det som skjedde.. Opplevde du blødning flere ganger etter det, eller "holdt det"? 🙈
Sneglefart Skrevet 28. oktober 2018 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2018 oppdatering. I dag våknet jeg kl 08.30, hele senga var full av blod. Skulle prøve å komme meg fra soverommet og til badet, endte jo med at hele rommet, gangen og badet ble malt i blod.. både vegger og gulv, det bare rant og rant. sambo ble såklart svært bekymret i og med at det så ut som et åsted. Ringer legen i morgen, dette kan jo umulig være normalt. hadde hatt nattbind på meg, men det var jo bare en vits. smerter i korsrygg og kraftige menssmerter i tillegg til hodepine og svimmelhet. la meg for å sove og sov vell til sammen 9t etter dette. kjenner jeg blir skikkelig redd og bekymret. Håper legen henviser meg på sykehuset slik at jeg kan få svar på hva som egentllig skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå