Gå til innhold

Hva inneholder julekalenderen fra lookfantastic sånn ca?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å gi denne til moren min som har lett for å bli deprimert, hun er glad i aniktspleie, parfymer, litt sminke, ja, sånn  grovt sett. Er kalenderen verdt å kjøpe, dere som har hatt den før, fin gave til ei på 60+ eller er det for "ungdommen"?

Anonymkode: 05b1b...683

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du finner noen unboxing-videoer på YouTube? 

Anonymkode: 27e44...e7e

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje du finner noen unboxing-videoer på YouTube? 

Anonymkode: 27e44...e7e

Oi, god ide, takk, skal se!

Gjest Derigato
Skrevet

A Sneak Peek of the lookfantastic Advent Calendar contents…

In preparation for the big launch, we’re opening the doors to the Advent Calendar with a sneak peek of some of the contents.

High Definition Brows x lookfantastic Exclusive Contour and Colour Pro Palette (Full Size)

This HD Brows Contour and Colour Pro Palette is exclusive to lookfantastic and is the ultimate palette for all your contour and face defining needs.

GLAMGLOW Gravitymud Firming Treatment (15g)

Transform your skin with this detoxifying and deep cleansing GLAMGLOW Gravitymud Mask. Apply to the skin following cleansing and within minutes, peel away the mask to achieve a visibly firmer and supple complexion. This mask delivers impactful and effective results and is perfect for anyone who wants their skin to appear firmer and youthful looking.

Molton Brown Jasmine & Sun Rose Bath & Shower Gel (100ml)

Indulge yourself this season with a luxurious shower using this delicately scented Molton Brown Jasmine & Sun Rose Bath & Shower Gel. This rich gel releases a sumptuous floral fragrance as it gently cleanses, leaving skin soft and supple. Inspired by an Egyptian Sunset at blush dusk tones, this body wash combines notes of Raspberry and Peach with Rose, Jasmine and Labdanum accords.

Omorovicza Moor Cream Cleanser (30ml)

Refresh your skin cleansing routine with the gentle, detoxifying Omorovicza Moor Cream Cleanser. Using the purifying powers of rich Hungarian Moor Mud, this cleanser aims to remove impurities whilst leaving skin soft and supple. The formula leaves skin soothed and revitalised, with a younger looking complexion.

Lipstick Queen Frog Prince Lipstick (Full Size)

This cult-favourite emerald green lipstick proves that all is not as it seems with this magical colour changing formula. Although it may appear green in the tube, when applied to the lips, the Lipstick Queen Frog Prince Lipstick reacts with pH levels to produce a unique rosebud pink shade. Perfect for a natural makeup look, this lipstick will leave skin hydrated, soft and naturally tinted.

Illamasqua Beyond Powder – Deity (Full Size)

Add a unique dimension to your skin with the holographic golden-green hued Illamasqua Beyond Powder in Deity. This innovative highlighter will add a subtle glow, reminiscent of a dewy Spring morning. Use this ultra-light baked highlighter wet or dry for differing levels of intensity, transitioning the look from day to night.

Skrevet

Oi, takk for svar! Pga tips herfra fant jeg hele kalenderen på youtube også

Skrevet

Blir ikke den grisedyr når du får moms og toll på toppen av de 800 kronene?

Skrevet
6 minutter siden, Peonjenta skrev:

Blir ikke den grisedyr når du får moms og toll på toppen av de 800 kronene?

Det tenkte jeg ikke på, godt poeng.. men den er til salgs for 1100 på lookfantastic da, så blir jo mye dyrere da

Skrevet (endret)
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tenkte jeg ikke på, godt poeng.. men den er til salgs for 1100 på lookfantastic da, så blir jo mye dyrere da

Da må du regne 25% av prisen i moms og gud vet hvor mye i fortolling i tillegg. 

Endret av Peonjenta
Skrevet
42 minutter siden, Peonjenta skrev:

Da må du regne 25% av prisen i moms og gud vet hvor mye i fortolling i tillegg. 

Tror fortollingsgebyret er sånn 150-200 kr? Blir litt dyr kalender. Ser forresten at mange under den youtube videoen der kalenderen blir åpnet klager på at det var mye bedre ting i fjor og det i år er ikke verdt prisen.. kanskje jeg finner noe rundt black friday

Skrevet

Hadde den i fjor. Var ikke fornøyd med gavene med tanke på prisen. Men for all del, om en ikke har noen forventninger er den sikkert helt grei. 

Anonymkode: b3777...6af

Skrevet

Det er sikkert supert som gave.  Et tips er jo å kjøpe fjorårets utgave på tilbud.  Ellers har jo Bodyshop en kalender også. 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke kjøp på den norske siden, veldig uheldig mht. valuta, bedre å bruke den engelske.

Jeg har kjøpt i år også, var knallfornøyd i fjor. :hjerter: Masse gode produkter, og absolutt valuta for pengene. Det eneste jeg var litt skeptisk til er at det var et par sånne highlighter/skimmer-greier, som ikke er noe særlig om man ikke er temmelig ung (jeg er i førtiårene, og kan ikke fordra det), så det er kanskje ikke noe for din mor heller (men fine ting å gi videre til yngre slektninger eller noe sånt, da!)

Et lite tips, om man bestiller månedens overraskelsesboks får man 20% (tror det var 20) rabatt på kalenderen - totalt sett blir det omtrent samme pris, men man får i hvert fall litt ekstra for pengene. ;) 

Tollbehandling kommer på rundt 300NOK. 

Anonymkode: 59de4...e29

Skrevet

Dermalogica kommer med adventskalender i år. Det er riktignok 12 luker, og ikke 24, men det er luksusprøve størrelser på produktene, så de varer mer enn én dagspåføring. Koster ca 795/895,- og produktverdien er på 2000,-

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...