AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #1 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg er så lei av å få vonde kviser, og slike innebygde kviser, det gjør så vondt. Jeg har slitt med kviser så lenge jeg kan huske, men nå er jeg 20 år, dritt lei og deprimert over det. Har aldri hatt fin hud slik som alle vennene mine har.. Er det noen som har prøvd produkter som faktisk fungerer? Akkurat nå så bruker jeg egentlig ingenting, bare skyller godt med vann et par ganger om dagen.. Jeg har også sensitiv hud så er ikke alt jeg tåler, men er nesten villig til å bruke ostehøvel om det er det som skal til (ikke bokstavelig talt såklart) Setter stor pris på svar! Anonymkode: 6684a...89d
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #2 Skrevet 23. oktober 2018 Hudpleieserien vichy normaderm fra apoteket er bra. Ellers basiron. Anonymkode: b336a...c55 1
Det kan du lure på Skrevet 23. oktober 2018 #3 Skrevet 23. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hudpleieserien vichy normaderm fra apoteket er bra. Ellers basiron. Anonymkode: b336a...c55 Takk
gohege Skrevet 23. oktober 2018 #4 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg er i samme situasjon som deg ts og kom over nettstedet cosdna. Det sjekker ingrediensene i ulike hudpleieprodukter mot sannsynligheten for at sensitivitet eller akne skal slå ut. Aner ikke om det funker, men tenker at det er en ting å prøve før jeg går til legen med problemet. Akkurat nå bruker jeg oljerens duoen Hy-öl og Phytoactive combination fra Babor, og synes at huden min roer seg mer enn den med diverse skumrenser med syre i. Masse lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #5 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg bruker produkter fra Aco som kan kjøpes på apoteket - en rens, toner og fuktighetskrem. bruker de 3 produktene morgen og kveld Den toneren er proppoppløsende og bakteriehemmende, så kan svi litt når man bruker den. men så fantastisk huden føles etterpå😍 har slitet med veldig sensitiv hud og har ofte unngått å bruke noe særlig produkter på huden fordi jeg har fått så raskt små vonde kviser av det.. men har ikke noe dårlig opplevelser med Aco. Må bare nevne en annen ting med toneren, jeg trodde jeg greide å fjerne bort all sminken med sminkefjerner, men når jeg bruker toneren så kommer det fortsatt sminkerester på, så føler vertfall jeg sikrer at huden blir helt ren med denne. Anonymkode: 96c56...09c 1
Gjest Derigato Skrevet 23. oktober 2018 #6 Skrevet 23. oktober 2018 Hvis du kan, bestill legetime og spør om du kan få epiduo. Eller bestill Differin på iherb. Begge to er laget for akne.
Rosatoast Skrevet 24. oktober 2018 #7 Skrevet 24. oktober 2018 Hvis du har så store problemer med Acne og huden, ville jeg bestilt time hos en hudlege. Jeg gikk på isotretinoin kur i 6 mnd, og huden er perfekt deretter. Det er en hard kur å gå på, men garantert verdt det. I dag bruker jeg stort sett naturlige produkter på huden. Ansiktsrens fra Lush (100% vegansk og naturlige ingredienser) Herbalism heter rensen, for problemhud. Om natten sover jeg med 100% ren aragan olje Om dagen bruker jeg enten litt aragan olje, eller bittelitt av en krem som heter Embryoliss. Anbefaler også hudkrem fra Lush, da disse er utrolig gode for huden.
Gjest Nina1975 Skrevet 24. oktober 2018 #8 Skrevet 24. oktober 2018 (endret) Prøv å reparere innefra. Jeg hadde dårlig hud når jeg røykte feks. Ser det er mange som reagerer på melk ol. Drikk mye vann. Fet mat, avokado og fet fisk, tran og nøtter/mandler "smører" huden innenfra (virker nå på meg) Jeg merket også enorm forskjell etter at jeg negynte å være utendørs noen timer hver dag. Fikk dalacin av legen, det hjalp også. De store innebygde kvisene er pyton.. Det kan også hende at du er tørr i huden, slik at du får kviser av det. Endret 24. oktober 2018 av Nina1975
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #9 Skrevet 24. oktober 2018 Drikk masse vann, og få i deg riktig fett. Omega 3, avokado osv. Av produkter er dermalogica det eneste som funker på meg. Sliter med hormonell hud, og vanlige kviser samt underliggende mellom eggløsning og mens. Rituals vet jeg mange skryter av også, og de gjør en hudanalyse for deg. Det beste ville vel vært å starte slik, så du vet hva slags hudtype du har, og kan velge produkter etter det. Anonymkode: fd3b9...4bc
Wonders Skrevet 24. oktober 2018 #10 Skrevet 24. oktober 2018 (endret) Hormonelle kviser, arvelig anlagt, vel, dette er jo ting man skal ta på alvor og behandle fra innsiden. Ikke smøre noe på utsiden. Jeg leser de er betente, så dette er ikke små enkle kviser. Få utskrevet evt. Tetralysal/tetrasyklin fra lege/hudlege. Isotretinoin kommer med sterk advarsel. Og er ikke bare bare, så tenk deg godt om før du tar den. Har selv gått 6 måneder på den, og trengte en runde til, men turde ikke. Den er virkelig ikke noe man skal fnyse av, bivirkningene er tøffe. Uten løfte om 100% kvisefrihet etterpå. Endret 24. oktober 2018 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #11 Skrevet 24. oktober 2018 Du skal blande litt ren honning og vann når du dusjer. smøre inn ansiktet, og la det så virke en stund. Dette vil rense. Anonymkode: 4016b...a5f
Duff Skrevet 24. oktober 2018 #12 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg har to tenåringsgutter som har slitt med mye kviser. Til de har jeg kjøpt spot-stick fra Hello Skin, den virker.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #13 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg støtter tipset om CosDna siden, er så utrolig mange produkter som GIR kviser! Sjekk opp produkter du vurderer å kjøpe der først og unngå de som har høyt tall på acne/irritation. Ofte er det sterke produkter som er beregna på å ta knekken på kviser som utløser kviser hos oss med sensitiv hud så bruk derfor kun milde produkter for sensitiv hud og unngå de det står for acne/blemish hud på. Dét var det som endret huden min fullstendig Får aldri kviser lenger. Bruker Nuxe mousse micellar for sensitiv hud fra apoteket, rosa mousse flaske reseptfritt morgen og kveld. To ganger etter første skyll om jeg har på sminke. Hjelper også å kutte ut potetgull, dressing og melk. Anonymkode: c0687...72b
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #14 Skrevet 26. oktober 2018 På 23.10.2018 den 21.34, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei av å få vonde kviser, og slike innebygde kviser, det gjør så vondt. Jeg har slitt med kviser så lenge jeg kan huske, men nå er jeg 20 år, dritt lei og deprimert over det. Har aldri hatt fin hud slik som alle vennene mine har.. Er det noen som har prøvd produkter som faktisk fungerer? Akkurat nå så bruker jeg egentlig ingenting, bare skyller godt med vann et par ganger om dagen.. Jeg har også sensitiv hud så er ikke alt jeg tåler, men er nesten villig til å bruke ostehøvel om det er det som skal til (ikke bokstavelig talt såklart) Setter stor pris på svar! Anonymkode: 6684a...89d Hvilken prevensjon bruker du? Har du prøvd å bytte? Etter at jeg satte inn spiral, ble huden min slik du beskriver. Anonymkode: 91c64...844
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå