AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #21 Skrevet 23. oktober 2018 Sikker på at du har riktig fødselsdato? Ser at flere her ikke fikk opp seg selv. Jeg fikk opp begge mine foreldre. Kanskje siden ikke er helt oppdatert? Eller at det er noen bugs? Anonymkode: 7b179...3e1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #22 Skrevet 23. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ho er nokk jordmor, men du får ikkje ho opp på grunn av feil informasjon. Enten feil fødselsdato, feil namn, mangel på teikn i namnn, feil i søketjeneste, namnebyte eller reservasjon. Anonymkode: 6ba72...d03 ja herre hun er nok det. Jeg er helt sikker på navn og fødselsdato.. har sett passet og bankkortet hennes, feiret bursdagen hennes mange ganger. jeg V E T navnet og bursdagen liksom. reservasjon er kanskje eneste alternativ Anonymkode: d07b1...35a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #23 Skrevet 23. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at du har riktig fødselsdato? Ser at flere her ikke fikk opp seg selv. Jeg fikk opp begge mine foreldre. Kanskje siden ikke er helt oppdatert? Eller at det er noen bugs? Anonymkode: 7b179...3e1 Prøvde på bror nå. Fikk han først ikke opp, og tenkte at han ikke hadde fått autorisasjonen sin enda. Søkte på nytt og fikk han da opp. Anonymkode: 7b179...3e1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #24 Skrevet 23. oktober 2018 Ring der hun sier hun jobber med skjult nr. Sier de at de ikke har personen jobbende der er saken grei. Anonymkode: 8f6da...3e9 1
Ariam Skrevet 23. oktober 2018 #25 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg fikk opp meg selv på første forsøk, er sykepleier.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #26 Skrevet 23. oktober 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja herre hun er nok det. Jeg er helt sikker på navn og fødselsdato.. har sett passet og bankkortet hennes, feiret bursdagen hennes mange ganger. jeg V E T navnet og bursdagen liksom. reservasjon er kanskje eneste alternativ Anonymkode: d07b1...35a Hvis hun har byttet navn etter autorisasjonen så finner du det ikke. Jeg har byttet etternavn (giftet meg) og det nye etternavnet vil da ikke være på autorisasjonen. Anonymkode: 8e43e...adc 1
skruf Skrevet 23. oktober 2018 #27 Skrevet 23. oktober 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun har byttet navn etter autorisasjonen så finner du det ikke. Jeg har byttet etternavn (giftet meg) og det nye etternavnet vil da ikke være på autorisasjonen. Anonymkode: 8e43e...adc Jeg fikk autorisasjon lenge før jeg giftet meg, søkte meg nettopp opp med det nye etternavnet mitt og det kom opp. Så til meg stemmer det med annet etternavn enn det jeg hadde da jeg fikk autorisasjon Mannen min derimot kom ikke opp da jeg søkte første gangen, men da jeg søkte en gang til så kom han opp også 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 23. oktober 2018 #28 Skrevet 23. oktober 2018 Synes det er litt rart at det første som slår deg er at venninna di lyver om utdanningen sin..? Tror de fleste heller ville tenkt at det var noe feil med systemet, at de hadde tastet feil etc., egentlig alt annet? Hvem går rundt og tror at vennene lyver om utdanningen/jobben sin? 😕
Sensi Skrevet 23. oktober 2018 #29 Skrevet 23. oktober 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ho er nokk jordmor, men du får ikkje ho opp på grunn av feil informasjon. Enten feil fødselsdato, feil namn, mangel på teikn i namnn, feil i søketjeneste, namnebyte eller reservasjon. Anonymkode: 6ba72...d03 Enig. Kanskje har hun et mellomnavn du ikke vet om? Så først etterpå at du vet hele navnet hennes. Endret 23. oktober 2018 av Sensi
NancyDrew Skrevet 25. oktober 2018 #30 Skrevet 25. oktober 2018 På 23.10.2018 den 22.24, Anonymus Notarius skrev: Synes det er litt rart at det første som slår deg er at venninna di lyver om utdanningen sin..? Tror de fleste heller ville tenkt at det var noe feil med systemet, at de hadde tastet feil etc., egentlig alt annet? Hvem går rundt og tror at vennene lyver om utdanningen/jobben sin? 😕 Dette. Hvorfor tror du hun lyver, TS? Har hun gjort flere ting som gjør at du mistenker dette? Men om mistanken er så stor, så hadde jeg ringt der hvor hun jobber med skjult nr og spurt om xx var til stede, om du kunne pratet med henne.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #31 Skrevet 25. oktober 2018 Med mindre denne venninna er kjent for å være upålitelig, så tenker jeg det er mye større sjanse for at det er noe «feil» med søkingen (du har skrevet noe feil, hun er fritatt osv) enn at hun faktisk lyver om hva hun driver med. Slike løgner blir jo gjerne avslørt før eller senere, og det et en ganske drøy ting å lyve om. Når du i tillegg vet både hvor hun jobber og at hun har mye kunnskap om emnet, så høres det jo usannsynlig ut at hun lyver da. Anonymkode: 1a054...b48 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #32 Skrevet 25. oktober 2018 At tankene dine går til at hun lyver foran at det er noe med selve registreringen som er feil, er uforståelig for meg. Hvem lyver om noe så spesifikt som å være jordmor?! Anonymkode: ec85b...624 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #33 Skrevet 25. oktober 2018 På 23.10.2018 den 21.07, AnonymBruker skrev: sånn i forholdt til venninnegjengen så er vi egentlig ganske nære venninner blitt.så jeg føler det ville vært et stort svik at hun lyver om hva hun jobber med. Anonymkode: d07b1...35a Og hun ville nok reagert på at du har søkt henne opp og betvilt om hun er det hun sier hun er. Anonymkode: 03c19...7db 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #34 Skrevet 25. oktober 2018 Har en venninne som ikke har noe utdannelse. Hun jobber nesten ikke, har kun oppdragsavtale noen timer i uka med barneverntjenesten. Hun sier til alle at hun jobber i barnevernet...🙈 provoserende for meg som også jobber i barnevernet men har 5 år på universitetet. Mye rart man kan skryte på seg/ pynte på sannheten for å fremstå på en bedre måte Anonymkode: 95759...1ba
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #35 Skrevet 25. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en venninne som ikke har noe utdannelse. Hun jobber nesten ikke, har kun oppdragsavtale noen timer i uka med barneverntjenesten. Hun sier til alle at hun jobber i barnevernet...🙈 provoserende for meg som også jobber i barnevernet men har 5 år på universitetet. Mye rart man kan skryte på seg/ pynte på sannheten for å fremstå på en bedre måte Anonymkode: 95759...1ba Hun jobber faktisk for barnevernet, selv om antall timer ikke er «godt nok» for deg. Hun sier jo ikke at hun er barnevernspedagog. Anonymkode: bc5be...511 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå