AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #1 Skrevet 23. oktober 2018 jeg har ei i venninnegjengen som sier hun er utdannet jordmor. Hun virker å ha veldig mye peiling på helse og gir alltid gode råd om noen av gjengen er gravid og lurer på noe. Leste en tråd på forumet her om dagen... Og det var en link til hvor mang kunne søke opp folk i helsepersonellregisteret https://register.helsedirektoratet.no/hpr. Bare for og teste det ut tastet jeg inn venninna mi sitt navn og bursdag men det kom ikke treff?? nå lurer jeg på om hun kanskje lyver om at hun er jordmor?? Anonymkode: d07b1...35a 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #2 Skrevet 23. oktober 2018 Ring firmaet hun sier hun jobber for å hør om time da Anonymkode: 4fb68...f47
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #3 Skrevet 23. oktober 2018 Har du ikke kjent henne så lenge? Vet du hvor hun sier hun jobber? Anonymkode: 8e43e...adc
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #4 Skrevet 23. oktober 2018 Noen er fritatt fra registeret. Jeg vet om flere: Anonymkode: aac5c...666 7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #5 Skrevet 23. oktober 2018 Den stemmer ikke på meg. Fikk ikke opp. Jeg er sykepleier. Anonymkode: 7b625...c06 8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #6 Skrevet 23. oktober 2018 Måtte sjekke meg selv, og jeg kom opp tredje gangen jeg søkte, fordi de skulle ha fødselsdato skrevet på en spesiell måte. Sikker på at du har tastet rett? (jeg har autorisasjon altså) Anonymkode: d1278...39f 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #7 Skrevet 23. oktober 2018 Nå har jeg slått opp flere venner, kolleger og familiemedlemmer i registeret, alle er registrert. Så dere som mener dere ikke står der, på tide å sjekke at alt er ok. Og du oppe et sted, hvorfor mener du man skal være fritatt? Du må nemlig oppgi HPR nr ifm ansettelse som helsepersonell, det er ikke noe du kan velge å ha. Det er nettopp for at arbeidsgiver skal gå inn på siden ts linker til og sjekke at du faktisk er utdannet og autorisert det du sier du er. Sjekket for øvrig en jeg kjenner som har mistet autorisasjonen, hun kom opp med HPR nr og teksten "ingen autorisasjon". Anonymkode: d1278...39f 8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #8 Skrevet 23. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg slått opp flere venner, kolleger og familiemedlemmer i registeret, alle er registrert. Så dere som mener dere ikke står der, på tide å sjekke at alt er ok. Og du oppe et sted, hvorfor mener du man skal være fritatt? Du må nemlig oppgi HPR nr ifm ansettelse som helsepersonell, det er ikke noe du kan velge å ha. Det er nettopp for at arbeidsgiver skal gå inn på siden ts linker til og sjekke at du faktisk er utdannet og autorisert det du sier du er. Sjekket for øvrig en jeg kjenner som har mistet autorisasjonen, hun kom opp med HPR nr og teksten "ingen autorisasjon". Anonymkode: d1278...39f Arbeidsgiver kan ringe dette registeret å få det sjekket uten problem De som er fritatt for å stå der er f.eks personer som lever på kode 5 og 6 (hemmelig adresse og skjult identitet). Anonymkode: f91b2...f26 8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #9 Skrevet 23. oktober 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring firmaet hun sier hun jobber for å hør om time da Anonymkode: 4fb68...f47 Hun jobber på offentlig sykehus. føler det ville være et svik å ringe drøyt nok at jeg startet denne tråden 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen er fritatt fra registeret. Jeg vet om flere: Anonymkode: aac5c...666 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den stemmer ikke på meg. Fikk ikke opp. Jeg er sykepleier. Anonymkode: 7b625...c06 dette var betryggende Anonymkode: d07b1...35a 4
Summ Skrevet 23. oktober 2018 #10 Skrevet 23. oktober 2018 Fikk ikke opp meg selv heller. Men venninnen min fikk søkt meg opp, spurte henne om hun også kunne teste! 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #11 Skrevet 23. oktober 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg har ei i venninnegjengen som sier hun er utdannet jordmor. Hun virker å ha veldig mye peiling på helse og gir alltid gode råd om noen av gjengen er gravid og lurer på noe. Leste en tråd på forumet her om dagen... Og det var en link til hvor mang kunne søke opp folk i helsepersonellregisteret https://register.helsedirektoratet.no/hpr. Bare for og teste det ut tastet jeg inn venninna mi sitt navn og bursdag men det kom ikke treff?? nå lurer jeg på om hun kanskje lyver om at hun er jordmor?? Anonymkode: d07b1...35a 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun jobber på offentlig sykehus. føler det ville være et svik å ringe drøyt nok at jeg startet denne tråden dette var betryggende Anonymkode: d07b1...35a Alle med autorisasjon er registrert der.. du som er sykepleier er du sikker på du har skrevt inn fødselsdato riktig? Stemmer at man kan reservere seg men det er strengt å få gjort det. Anonymkode: ab8dd...ffa 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #12 Skrevet 23. oktober 2018 Kanskje hun er vaskehjelp og henger med jordmødrene i pausen? Uansett, så lenge hun gir gode råd så er det vel ikke nøye sånn i forhold til venninegjengen. Hadde hun hatt noen av dere inne til behandling og ikke sett ut som hun tilhørte der så hadde jeg bekymret meg. 🤣 Anonymkode: 5295d...7c1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #13 Skrevet 23. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle med autorisasjon er registrert der.. du som er sykepleier er du sikker på du har skrevt inn fødselsdato riktig? Stemmer at man kan reservere seg men det er strengt å få gjort det. Anonymkode: ab8dd...ffa hvorfor tror du jeg er sykepleier? Anonymkode: d07b1...35a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #14 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg kommer opp på første forsøk når jeg søker Anonymkode: 771ee...028
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #15 Skrevet 23. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje hun er vaskehjelp og henger med jordmødrene i pausen? Uansett, så lenge hun gir gode råd så er det vel ikke nøye sånn i forhold til venninegjengen. Hadde hun hatt noen av dere inne til behandling og ikke sett ut som hun tilhørte der så hadde jeg bekymret meg. 🤣 Anonymkode: 5295d...7c1 sånn i forholdt til venninnegjengen så er vi egentlig ganske nære venninner blitt.så jeg føler det ville vært et stort svik at hun lyver om hva hun jobber med. Anonymkode: d07b1...35a 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #16 Skrevet 23. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: sånn i forholdt til venninnegjengen så er vi egentlig ganske nære venninner blitt.så jeg føler det ville vært et stort svik at hun lyver om hva hun jobber med. Anonymkode: d07b1...35a Jeg lurer jo på hvor nære dere er når du tviler på utdanningen og jobben hennes da.. Spør henne davel, si du søkte opp for gøy. Siden dere er så nære. Anonymkode: 5295d...7c1 11
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #17 Skrevet 23. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg lurer jo på hvor nære dere er når du tviler på utdanningen og jobben hennes da.. Spør henne davel, si du søkte opp for gøy. Siden dere er så nære. Anonymkode: 5295d...7c1 ville ikke du tvilt om du søkte opp og det ikke kom opp autorisasjon? jeg er redd hun vil føle det som beskyldninger om jeg spør og det er det jo. Vet ikke hva jeg skal tro... Anonymkode: d07b1...35a 1
prt90 Skrevet 23. oktober 2018 #18 Skrevet 23. oktober 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg har ei i venninnegjengen som sier hun er utdannet jordmor. Hun virker å ha veldig mye peiling på helse og gir alltid gode råd om noen av gjengen er gravid og lurer på noe. Leste en tråd på forumet her om dagen... Og det var en link til hvor mang kunne søke opp folk i helsepersonellregisteret https://register.helsedirektoratet.no/hpr. Bare for og teste det ut tastet jeg inn venninna mi sitt navn og bursdag men det kom ikke treff?? nå lurer jeg på om hun kanskje lyver om at hun er jordmor?? Anonymkode: d07b1...35a Kanskje hun lyver på alderen :)
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #19 Skrevet 23. oktober 2018 1 minutt siden, prt90 skrev: Kanskje hun lyver på alderen ja eller har byttet navn Anonymkode: d495f...0c3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #20 Skrevet 23. oktober 2018 Ho er nokk jordmor, men du får ikkje ho opp på grunn av feil informasjon. Enten feil fødselsdato, feil namn, mangel på teikn i namnn, feil i søketjeneste, namnebyte eller reservasjon. Anonymkode: 6ba72...d03 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå