Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å planlegge julegavene nå, og jeg er som vanlig usikker på hva jeg skal kjøpe. 😂 Akkurat nå er det noen barn jeg er litt usikker på hva som ville vært en fin gave til. 

Hva ville vært en fin gave til jente på 7 år og jente på 12 år? Noe som kanskje er litt gøy. 

Og hva med en nyttig gave til gutt på 1 år som snart skal begynne i barnehagen? 

Anonymkode: 991fd...5cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har kjønnet på barna med saken å gjøre?

Anonymkode: ae823...1cf

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, si det du...

Gjest COSL Innovator
Skrevet

Ullklær i alle mulige varianter er aldri feil å få. Klær er riktignok litt kjedelig for barn å få, men de får nok leker ellers.

Skrevet (endret)

Har kjøpt Roald Dahl-bøker i år til de små i slekten. Håper de får fin nytte av de da lesehest-perioden har pleid å være i alderen 7 og opp i vår slekt.

Endret av Moonwalker
  • Liker 2
Skrevet

Kanskje spill til jentene?

Skrevet
På 23.10.2018 den 20.35, AnonymBruker skrev:

Har begynt å planlegge julegavene nå, og jeg er som vanlig usikker på hva jeg skal kjøpe. 😂 Akkurat nå er det noen barn jeg er litt usikker på hva som ville vært en fin gave til. 

Hva ville vært en fin gave til jente på 7 år og jente på 12 år? Noe som kanskje er litt gøy. 

Vi ga 2 xu tights til 12 åring i fjor, hun tok den på med engang og var så fornøyd.

Eller Kari traa ull, billetter til badeland/kino

7 åring får vinterjakke i år, glitterveske til bursdag med klær

Anonymkode: 9a1db...2bf

Skrevet
På 23. oktober 2018 den 11.35, AnonymBruker skrev:

På Chlas Olson har de slike julelandskap med musikk og som lyser, de er superfine! Litt spesielle og kan fint passe til jenter i den alderen. ( barn på skøytebane ) ( barn som danser rundt snømann ) goggle it

Til gutt: Tassen bøker med lyder

Anonymkode: 73272...217

Skrevet
På 23.10.2018 den 20.36, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal IKKE kjønnet ha noe å si for gavevalg??

Skrevet

Hvor mye har du tenkt å betale for gaven?

til 12 åringen ville jeg kjøpt en levis t-skjorte, de er jo veldig inn nå.

Anonymkode: 141a7...05e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...