AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #1 Skrevet 23. oktober 2018 La oss lage en tråd hvor vi skriver hva vi har klart å oppnå i 2018, hva vi vil prøve å oppnå i løpet av 2019 og hvor fornøyd vi har vært med dette året ellers. Det jeg har oppnådd dette året er å gå fra overvektig til undervektig. Miste 20 kg med vekt, gå fra 80 cm til 65 cm rundt midje samt skaffe meg et bedre kosthold og livsstil som inkluderer mer bevisste valg av mat og trening. Hva jeg vil bli flinkere til i 2019: - Å planlegge bedre - Bli flinkere på skolen og starte fra Dag 1 enn å ta alt i siste liten - Prøve å baksnakke mindre Anonymkode: 03194...7f7
AmandaVI Skrevet 23. oktober 2018 #2 Skrevet 23. oktober 2018 Har oppnådd masse - Gått ned 7+ kg - skrevet og utgitt to bøker - deltatt på konferanse - hatt kunsten min utstilt i galleri - vært i avisa - lært å hekle (litt igjen å lære her) - og fått mange nye venner 🧡 Til neste år skal jeg bare fortsette med de gode vanene. Og kanskje bestige Prekestolen. 😊
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #3 Skrevet 23. oktober 2018 Ikke oppnådd mye, men kapret drømmejobben ut av 70 søkere og en stilling! Og har hørt fra noen som kjenner til firmaet mitt og de sier at det er ekstremt vanskelig å få jobb der 😄 Anonymkode: 57e45...518
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #4 Skrevet 23. oktober 2018 Ingenting. Har aldri oppnådd noe Anonymkode: 9d69c...8bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå