AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #1 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg går ned å vekt ved å innta 600- 800kcal/ døgn. Har merket nå at maten smaker mye mindre enn tidligere, må krydre og salte mye mer. Jeg ville trodd at det ville vært omvendt. Noen som aner hvorfor? Anonymkode: c53c3...0d7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #2 Skrevet 23. oktober 2018 Du spiser jo alt for lite????? Anonymkode: ef0af...4f8 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #3 Skrevet 23. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du spiser jo alt for lite????? Anonymkode: ef0af...4f8 I forhold til hva da? Men, er det ikke rart at maten smaker så lite? Ser på farmen og alt smaaaaker sååå deilig. Her er det null smak, på akkurat samme mat som jeg har laget tidligere, og som mannen bekrefter har nok smak Anonymkode: c53c3...0d7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #4 Skrevet 23. oktober 2018 Kanskje kroppen ikke får nok energi til å holde alt normalt i kroppen? Altså du må spise mer. Du ender bare opp tykk igjen om du spiser så lite. Anonymkode: ef0af...4f8 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #5 Skrevet 23. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje kroppen ikke får nok energi til å holde alt normalt i kroppen? Altså du må spise mer. Du ender bare opp tykk igjen om du spiser så lite. Anonymkode: ef0af...4f8 Det er måten jeg gikk ned på etter graviditet (etter at jeg sluttet å amme) Holdt da vekten til ny graviditet nesten 5 år senere. Nå er det på’n igjen.. Jeg opplevde det å miste smak sist også. Kom tilbake da jeg gikk til normal mengde kalorier.. Anonymkode: c53c3...0d7
Edie Skrevet 24. oktober 2018 #6 Skrevet 24. oktober 2018 Tråden stenges da den bryter med retningslinjene våre. Edie, adm. Sitat - Tråder hvor det skrives om alt for lite matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak vil bli stengt. Kvinneguiden har ikke den nødvendige kompetansen til å hjelpe brukere som burde få svar på disse spørsmålene av helsepersonell. På samme måte vil tråder hvor det tilsynelatende "konkurreres" om minst mulig matinntak bli stengt. - Innlegg og tråder med spørsmål og/eller diskusjon om inntak av mindre enn 1500 kalorier, vil bli stengt.Etter en lengre diskusjon og gjennomgang av informasjon, har vi nå kommet frem til at vi vil endre minstegrensen til 1500 kalorier, i henhold til Helsedirektoratets anbefalinger her. Viser også til deres kilde her (side 187) 3
Anbefalte innlegg