Gå til innhold

Brysom samboer her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg leser enkelte innlegg her får jeg på følelsen at min samboer er den eneste som bryr seg veldig om at jeg skal få orgasme. Kommenter gjerne masse positivt om samboer, ektefelle, kjæreste eller ff. Vil at dette skal bli en positiv tråd

Anonymkode: 45fae...1a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gjør også det, ellers hadde han aldri fått bli kjæresten min. Og han gir seg ikke med å gi med 1 heller 😊

Anonymkode: c130d...150

• Liker 2
Skrevet

Samboeren min veit at jeg har problemer med å få orgasme. Så de gangene det bare ikke skjer så finner han frem ymse leker :) er ikke bare han som skal ha orgasme nei 😛 

Anonymkode: 3ad89...faf

• Liker 1
Skrevet

Min mann gir meg mange orgasmer hver gang vi har sex 😊 Han nyter å se at jeg elsker og nyter det han gjør med meg. Heldigvis elsker han det jeg gjør med han også!

Jeg hadde ønsket at alle damer fikk oppleve en mann som min i senga. 💖 (helt objektivt sett selvsagt😉

Anonymkode: dae2d...077

Gjest Alterego666
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann gir meg mange orgasmer hver gang vi har sex 😊 Han nyter å se at jeg elsker og nyter det han gjør med meg. Heldigvis elsker han det jeg gjør med han også!

Jeg hadde ønsket at alle damer fikk oppleve en mann som min i senga. 💖 (helt objektivt sett selvsagt😉

Anonymkode: dae2d...077

Del i vei! 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig overskrift med tanke på HI.

Brysom  http://www.synonymordboka.no/no/?q=brysom

Anonymkode: 67156...bf6

Anstrengende er visst et synonym, altså han anstrenger seg for at hun skal ha det bra :) Ikke noe bedre enn det!

Anonymkode: f1dbe...537

• Liker 1
Skrevet

Min samboer gjør også det :) Noen ganger har jeg veldig vanskelig for å komme, men han gir seg aldri før jeg er fornøyd. Det hender at han kommer før jeg er ferdig, men da fortsetter han med munn, fingre eller leketøy. Har aldri lagt seg til å sove f.eks. uten at jeg har fått orgasme. Han er totalt motsatt fra min ex - som mente akten var ferdig når han var ferdig ;) 

Anonymkode: 6ce37...045

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Anstrengende er visst et synonym, altså han anstrenger seg for at hun skal ha det bra :) Ikke noe bedre enn det!

Anstrengende: http://www.synonymordboka.no/no/?q=anstrengende 

Anonymkode: 67156...bf6

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anstrengende er ikke positiv i denne forstand. :fnise:

Anonymkode: 4e44f...d34

• Liker 5
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg leser enkelte innlegg her får jeg på følelsen at min samboer er den eneste som bryr seg veldig om at jeg skal få orgasme. Kommenter gjerne masse positivt om samboer, ektefelle, kjæreste eller ff. Vil at dette skal bli en positiv tråd

Anonymkode: 45fae...1a5

Overskriften din er høyst misvisende. "Omtenksom" hadde vært et mer passende ord. "Brysom" betyr å mase, bry seg, som altså er noe helt annet enn å "bry seg om".

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, Alterego666 skrev:

Del i vei! 

😂😂😂

Anonymkode: 01065...17d

Skrevet

Eksen min var en helt perfekt blanding av omtenksom når jeg trengte det og grådig/egoistisk når jeg trengte det. Er kjemien og tenningen der er det dritdeilig å bare bli tatt etter hans forgodtbefinnende noen ganger. Nåværende kjæreste er god på det første, men har aldri opplevd det siste med han. Det er langt langt bedre enn om det var motsatt, men han kunne godt vært litt råere. (Ja, har snakket om det. Flere ganger.)

Anonymkode: d7d72...f90

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min var en helt perfekt blanding av omtenksom når jeg trengte det og grådig/egoistisk når jeg trengte det. Er kjemien og tenningen der er det dritdeilig å bare bli tatt etter hans forgodtbefinnende noen ganger. Nåværende kjæreste er god på det første, men har aldri opplevd det siste med han. Det er langt langt bedre enn om det var motsatt, men han kunne godt vært litt råere. (Ja, har snakket om det. Flere ganger.)

Oi, avvikte visst litt fra solskinnshistoriene du ba om ts. Huff da! Får vektlegge igjebn at han er veldig omtenksom og bryr seg om min nytelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...