AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #1 Skrevet 23. oktober 2018 Er dette en form for.. breadcrumbing? Vi (jeg) kuttet kontakt for 3 uker siden pga. manglende kontakt fra hans side. Nå driver han å like bildene mine på Instagram. Hva er vitsen med dette? Vi er ikke venner på Facebook eller Snapchat lengre, jeg sletta uten forvarsel. Fikk lyst til å sende en melding og be han unfollow meg.. Gidder virkelig ikke se mer av fyren nå som jeg prøver å komme meg videre. Skal sies at jeg fremdeles savner han noe sinnsykt, men det trenger han ikke vite. Vil bare gjøre det lettere for meg selv og glemme han helt.. Anonymkode: f1b1e...0f8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #2 Skrevet 23. oktober 2018 Blokk han Anonymkode: 32573...9e5 5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #3 Skrevet 23. oktober 2018 Minner meg om en fyr jeg holdt på med. Datet litt, og så skjønte jeg at løpet var kjørt da han plutselig en dag sa ‘kanskje’ til å møtes. Jeg gadd ikke ta noe mere kontakt, det gjorde ikke han heller, men å like bildene mine kunne han gjøre. Jeg ville følt meg teit. Anonymkode: 82453...97d
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #4 Skrevet 23. oktober 2018 Hvis du blokker han på Insta, følger han ikke deg lengre😉og han finner ikke profilen din! Anonymkode: 82b47...b0a 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #5 Skrevet 23. oktober 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette en form for.. breadcrumbing? Vi (jeg) kuttet kontakt for 3 uker siden pga. manglende kontakt fra hans side. Nå driver han å like bildene mine på Instagram. Hva er vitsen med dette? Vi er ikke venner på Facebook eller Snapchat lengre, jeg sletta uten forvarsel. Fikk lyst til å sende en melding og be han unfollow meg.. Gidder virkelig ikke se mer av fyren nå som jeg prøver å komme meg videre. Skal sies at jeg fremdeles savner han noe sinnsykt, men det trenger han ikke vite. Vil bare gjøre det lettere for meg selv og glemme han helt.. Anonymkode: f1b1e...0f8 Jeg føler med deg. Snakket med en fyr nesten hver dag i omtrent to år, og han har på en måte ghosta meg uten grunn. Han er fremdeles på sosial media og har ikke sletta meg. Hater det når noen plutselig kutter deg ut, uten forklaring eller forvarsel. Spesielt når det er noen man bryr seg om. Savner den daglige kontakten og vi snakket om alt. 😕 Anonymkode: 34f5d...a39 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #6 Skrevet 23. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du blokker han på Insta, følger han ikke deg lengre😉og han finner ikke profilen din! Anonymkode: 82b47...b0a Men det virker så dramatisk å blokkere.. Åh, hvorfoooor måtte han gjøre det. Nå må jeg bruke resten av kvelden til å tenke på han🙄 TS Anonymkode: f1b1e...0f8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #7 Skrevet 23. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men det virker så dramatisk å blokkere.. Åh, hvorfoooor måtte han gjøre det. Nå må jeg bruke resten av kvelden til å tenke på han🙄 TS Anonymkode: f1b1e...0f8 Jeg ville heller spurt han hvorfor han liker bildene dine for å være helt ærlig om jeg var deg TS ! Det enkle er ofte det beste Anonymkode: 8eece...25e
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #8 Skrevet 23. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler med deg. Snakket med en fyr nesten hver dag i omtrent to år, og han har på en måte ghosta meg uten grunn. Han er fremdeles på sosial media og har ikke sletta meg. Hater det når noen plutselig kutter deg ut, uten forklaring eller forvarsel. Spesielt når det er noen man bryr seg om. Savner den daglige kontakten og vi snakket om alt. 😕 Anonymkode: 34f5d...a39 Hvis HAN ghosta deg så synes jeg du burde slette/blokkere.. Vise at du ikke befinner deg i sånt oppførsel. Nå var det jo jeg som sletta, han har ikke nevnt et eneste ord siden det skjedde. Vi har også vært venner i 2 år så det var både vondt og et vanskelig valg for meg å ta 😕 TS Anonymkode: f1b1e...0f8 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #9 Skrevet 23. oktober 2018 Men TS hvem av dere var det som egt «slo opp»? Anonymkode: 8eece...25e
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #10 Skrevet 23. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men TS hvem av dere var det som egt «slo opp»? Anonymkode: 8eece...25e Jeg slo opp, men han gjorde absolutt ingenting for å holde på meg heller. TS Anonymkode: f1b1e...0f8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #11 Skrevet 23. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis HAN ghosta deg så synes jeg du burde slette/blokkere.. Vise at du ikke befinner deg i sånt oppførsel. Nå var det jo jeg som sletta, han har ikke nevnt et eneste ord siden det skjedde. Vi har også vært venner i 2 år så det var både vondt og et vanskelig valg for meg å ta 😕 TS Anonymkode: f1b1e...0f8 Har vurdert det, men vet ikke om jeg får det til. Liker ikke å bli så knyttet til folk, men av og til kan man ikke noe for det. Hater å være den sårbare. Anonymkode: 34f5d...a39
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #12 Skrevet 23. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville heller spurt han hvorfor han liker bildene dine for å være helt ærlig om jeg var deg TS ! Det enkle er ofte det beste Anonymkode: 8eece...25e Blir ikke det teit hvis det var et ganske fint portrettbilde av meg? La det ut igår og det fikk han vel med seg. Lika de gamle bildene mine også. TS Anonymkode: f1b1e...0f8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #13 Skrevet 23. oktober 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det virker så dramatisk å blokkere.. Åh, hvorfoooor måtte han gjøre det. Nå må jeg bruke resten av kvelden til å tenke på han🙄 TS Anonymkode: f1b1e...0f8 Mer dramatisk å sende han melding. Blokkere er bare poff out of sight out of mind blokk! Anonymkode: 32573...9e5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #14 Skrevet 23. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er dette en form for.. breadcrumbing? Vi (jeg) kuttet kontakt for 3 uker siden pga. manglende kontakt fra hans side. Nå driver han å like bildene mine på Instagram. Hva er vitsen med dette? Vi er ikke venner på Facebook eller Snapchat lengre, jeg sletta uten forvarsel. Fikk lyst til å sende en melding og be han unfollow meg.. Gidder virkelig ikke se mer av fyren nå som jeg prøver å komme meg videre. Skal sies at jeg fremdeles savner han noe sinnsykt, men det trenger han ikke vite. Vil bare gjøre det lettere for meg selv og glemme han helt.. Anonymkode: f1b1e...0f8 Nei, det er kjempekleint. Du kan blokkere ham, eller hvis du "bare" vil at han skal slutte å følge deg så kan du blokkere og så oppheve blokkeringen. Da er han ikke lenger blant følgere. Anonymkode: 56dfe...331 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #15 Skrevet 23. oktober 2018 Du kan i hvertfall skjule ham på Insta, så slipper du å se hans oppdateringer Anonymkode: 82b47...b0a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #16 Skrevet 23. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan i hvertfall skjule ham på Insta, så slipper du å se hans oppdateringer Anonymkode: 82b47...b0a Forblir han venn der da? Jeg er i litt samme situasjon, ble ghosta av en fyr som jeg fremdeles er venn på Instagram med. Jeg liker ikke bildene hans og bruker ikke mye tid på hans profil lengre, men han driver å liker bilder og ser absolutt alle storyene jeg legger ut. Litt rart? Klarer ikke helt å forstå hvordan noen bare kan kutte ut kontakten men likevel bruke tid på å følge med på sosiale medier.. Anonymkode: 07d8e...ce2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #17 Skrevet 23. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Forblir han venn der da? Jeg er i litt samme situasjon, ble ghosta av en fyr som jeg fremdeles er venn på Instagram med. Jeg liker ikke bildene hans og bruker ikke mye tid på hans profil lengre, men han driver å liker bilder og ser absolutt alle storyene jeg legger ut. Litt rart? Klarer ikke helt å forstå hvordan noen bare kan kutte ut kontakten men likevel bruke tid på å følge med på sosiale medier.. Anonymkode: 07d8e...ce2 Det er bare sosiale medier! Alt for mange legger alt for mye i det. Jeg ser på storyer både på insta og snap, men det er raskt og overflatisk, legger ikke noe i det! Anonymkode: 81316...f7c 2
Midnight Skrevet 23. oktober 2018 #18 Skrevet 23. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det virker så dramatisk å blokkere.. Åh, hvorfoooor måtte han gjøre det. Nå må jeg bruke resten av kvelden til å tenke på han🙄 TS Anonymkode: f1b1e...0f8 Jente. Skal du ta hensyn til at han kanskjemuligens synes du overdramatiserer når du blokkerer han? Eller skal du kanskje ta og sette ned foten og tenke litt på deg selv og dine følelser her? Betaler denne fyren regningene dine?? Nope. Han er en dritt.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #19 Skrevet 23. oktober 2018 3 minutter siden, Midnight skrev: Jente. Skal du ta hensyn til at han kanskjemuligens synes du overdramatiserer når du blokkerer han? Eller skal du kanskje ta og sette ned foten og tenke litt på deg selv og dine følelser her? Betaler denne fyren regningene dine?? Nope. Han er en dritt. Hvorfor er fyren en dritt? Det er jo ikke han som dumpet henne? #feminister #mannehatere 🙄🙄🙄 Anonymkode: 8eece...25e
Midnight Skrevet 23. oktober 2018 #20 Skrevet 23. oktober 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er fyren en dritt? Det er jo ikke han som dumpet henne? #feminister #mannehatere 🙄🙄🙄 Anonymkode: 8eece...25e Jeg hater ikke menn, ikke overtolk Jeg mener mer at jeg synes han oppfører seg barnslig og dritt, fordi han gir ts miksa signaler! Det gjør meg irritert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå