Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en bok som heter" The Master of Hestviken" av Sigrid Undseth, den er utgitt i New York i 1952 av Alfred A. Knoph. Er det noen som vet hvor jeg kan selge den, og hva jeg eventuelt kan selge den for? Den er på nesten 1000 sider.

Anonymkode: f3b6c...8d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva handler den om? 

Anonymkode: 609be...2e5

Skrevet

Hvorfor antar du den er så spesiell? Bøker fra den tidsperioden går på loppemarked for 5 kroner. Er det kongens hemmelige søster,  sidene i gull og finnes kun i et eksemplar eller noe?

Anonymkode: d2e5e...eb8

• Liker 2
Skrevet

Bøker er generelt sett ikke verdt stort, med mindre det er førsteutgaver eller signert av svært kjente (aller helst avdøde) forfattere. Du kan jo prøve å selge den på finn el.l., men du får neppe så mye for den.

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en bok som heter" The Master of Hestviken" av Sigrid Undseth, den er utgitt i New York i 1952 av Alfred A. Knoph. Er det noen som vet hvor jeg kan selge den, og hva jeg eventuelt kan selge den for? Den er på nesten 1000 sider.

Nobelprisvinner i litteratur og du kan ikke engang stave navnet hennes korrekt?

SIGRID UNDSET

Anonymkode: 4c713...992

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor antar du den er så spesiell? Bøker fra den tidsperioden går på loppemarked for 5 kroner. Er det kongens hemmelige søster,  sidene i gull og finnes kun i et eksemplar eller noe?

Har ikke sagt den er spesiell, men har ikke intresse av å ha den liggende, derfor spør jeg ! Men her inne får en bare idiotsvar, det har jeg opplevd før.. Så takk for meg og dra til h....

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sagt den er spesiell, men har ikke intresse av å ha den liggende, derfor spør jeg ! Men her inne får en bare idiotsvar, det har jeg opplevd før.. Så takk for meg og dra til h....

Vi svarer jo bare på det du spør om. Det er urimelig å bli sur bare fordi du heller hadde håpet at noen skulle skrive oi woooowwwww så gammel bok den kan du selge på auksjon for minst 2000 kroner shit så heldig du er!.... 

Altså.... bøker har omtrent ingen verdi og så gamle bøker går for en femmer på loppemarked. 

Skrevet

De fleste hadde hivd den i papircontaineren om de ikke ville ha den liggende 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...