Gjest skindeep Skrevet 22. mars 2005 #1 Skrevet 22. mars 2005 AAHHHH , måtte bare spre min glede her Nå sover min lille hele natta! Det er så deilig. I 3 netter har jeg sovet på et annet rom, mens sambo`n har tatt seg av vår lille engel. Og nå sover hun hele natten. Og det er godt. På det meste våknet hun annenhver time for å ha pupp, og det ble litt slitsomt etterhvert. Nå er hun 9 mnd og klar for å flyttes på eget rom!
tuji Skrevet 22. mars 2005 #2 Skrevet 22. mars 2005 Jeg henger meg på! AAAAAH! Vår lille prinsesse på sju måneder har sovet to hele netter, og det er en ny verden!
Gjest Mayamor Skrevet 22. mars 2005 #3 Skrevet 22. mars 2005 Er nok bortskjemt jeg. Begge mine gutter har sovet rundt fra ca.3 mnd alder... Mayamor
Gjest skindeep Skrevet 22. mars 2005 #4 Skrevet 22. mars 2005 kanskje de brukte smokk da? Det gjodre ikke mi, eller.. jo, puppen min fungerte bra som smokk for henne da!
Jeanine Skrevet 22. mars 2005 #5 Skrevet 22. mars 2005 jeg er også henrykt over at min sønn på to og et halvt år endelig sover hele natta!! På tide kan en si! Hos oss var det også pappaen som til slutt klarte det!!
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #6 Skrevet 22. mars 2005 kanskje de brukte smokk da? Det gjodre ikke mi, eller.. jo, puppen min fungerte bra som smokk for henne da! Eldste brukte smokk, men ikke yngste. Var bare heldig tror jeg. Hører om andre som får et barn som er våkent selv etter at lillesøster/bror sover hele natten. Men vi var og er konsekvent med at når det er natt er det natt. Ingen kos, ingen oppmerksomhet, mørkt i rommet osv. Mayamor ikke innlogget
Mor til to Skrevet 22. mars 2005 #7 Skrevet 22. mars 2005 Det er så deilig når de sover hele natten. Nyt det!! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #8 Skrevet 22. mars 2005 Bare et spørsmål fra en uvitende: Når babyen er liten, skal ikke babyen ha pupp om natta, selv om det kanskje betyr at han må vekkes? I så fall, når slutter man med pupp om natta? Bare lurer jeg, kan ingenting om babyer...
Brunhilde Skrevet 22. mars 2005 #9 Skrevet 22. mars 2005 Tenker det er deilig. Jeg vet egentlig ikke hva det vil si å ha baby, for min sov om natten fra 5 uker! Til gjest som spurte om mat; nei, de trenger ikke vekkes om natten for å spise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå