Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet ut at jeg skal på konsert med et band om et par dager. Har utsatt det en stund, for mannen vil ikke bli med (ikke hans musikksmak). Ville dere gått på konsert alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt! Jeg har gjort det mange ganger. Er også kvinne om det er relevant. Det kleineste er vel før konserten starter, men når bandet er i gang er det ingen som ser eller bryr seg om du er alene.

Anonymkode: 47ef2...e25

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

gjort det selv et par ganger Null stress.

Skrevet

Gjør det stadig vekk, ser ikke problemet. Det er jo mye verre å sitte hjemme og gå glipp av ting man har lyst til bare fordi man ikke får med seg noen.

Skrevet

Null stress

Anonymkode: 15bf9...bb0

Skrevet

Gå på konserten. Null problem å gå alene. Kos deg. 

Hilsen hun som går på konsert, kino, teater, kafe, reiser alene... selv om jeg er samboer.

Skrevet

Hvis det er en "ordentlig" konsert med et starttidspunkt så kunne jeg fint gjort det ja. På konserter med små lokale band ville jeg ikke gjort det. Der opplever jeg at det er mer dødtid og venting, og det blir veldig tydelig at man er alene. 

Anonymkode: 3129f...41e

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er en "ordentlig" konsert med et starttidspunkt så kunne jeg fint gjort det ja. På konserter med små lokale band ville jeg ikke gjort det. Der opplever jeg at det er mer dødtid og venting, og det blir veldig tydelig at man er alene. 

Anonymkode: 3129f...41e

Det er da jeg gjerne drar fram en bok. Jeg innser at det funker dårlig om målet er at andre ikke skal se at man er der alene (det hat aldri plaget meg), men det tar effektivt knekken på dødtid og venting...

Skrevet

Jeg har gjort det en gang.
Syntes det var litt kleint i køen og inne frem til konsertstart. Men selve konserten var det jo ikke noe problem under.

Fant ut at dette hadde jeg grudd meg unødvendig mye til. Det var helt uproblematisk, og jeg hadde gjerne gjort det igjen.

Angret på alle konserter jeg ikke gikk på før fordi jeg ikke fikk med meg noen!

Anonymkode: 869c9...0e0

Skrevet

Jeg går ofte på konsert alene! Noen ganger kan det faktisk være bedre å gå alene enn å henge med noen som ikke er like interessert i bandet, og kan kjede seg og ville prate i stedet. 

Anonymkode: 36030...5d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...