AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #1 Del Skrevet 23. oktober 2018 Jeg skal på halloweenfest til helgen, men har lite penger. Har dere noen ide om hva jeg kan kle meg ut som (er jente)? Jeg vil helst at kostymet skal være litt "pent". Anonymkode: 891df...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #2 Del Skrevet 23. oktober 2018 Sjekk om du kan låne kostyme av noen. Anonymkode: 7b6bb...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #3 Del Skrevet 23. oktober 2018 Hmmmm... kanskje noe her? https://www.womansday.com/style/fashion/g490/20-clever-last-minute-costume-ideas/ Anonymkode: 01dc4...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #4 Del Skrevet 23. oktober 2018 Sminke har man jo som regel så ville heller fokusert på det og hår og kledd meg i noe svart. Anonymkode: 0a27b...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #5 Del Skrevet 23. oktober 2018 Tyv! Sort bukse, sort og hvit stripete genser, tegn et dollartegn på et gammelt putevar og smink deg svart over øynene. Anonymkode: ada58...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #6 Del Skrevet 23. oktober 2018 cracked doll fikset jeg helt selv, og kan være veldig fint, men man må legge litt arbeid i det. Anonymkode: 7f08f...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrahei Skrevet 23. oktober 2018 #7 Del Skrevet 23. oktober 2018 Laken=spøkelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 23. oktober 2018 #8 Del Skrevet 23. oktober 2018 Mitt billigste kostyme var "edderkoppkvinne". Lang svart fløyelskjole (denne bruker jeg også på nyttårsaften og julebord 😛 ), vatt eller bomull som dras over kjolen og lager spindelvev, tegne på edderkopper på huden, ferdig! Var også hippie-zombie en gang, zombie-sminke, lys jeans som jeg tegnet på med markeringstusj (går av i vask), hvit t-skjorte som ble revet litt opp og masse tegninger. Battle Royal: skolepike-uniform, våpen og jukseblod. Wednesday fra Adams family er jo også superenkelt, hvit skjorte med svart langermet kjole over (eventuelt svart genser og skjørt), svart hår i musefletter, knestrømper i svart. Jeg er kjempedårlig på sminke, og gidder aldri betale mer enn hundrelapp for kostymer, så jeg finner alltid noe som er i skapet fra før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #9 Del Skrevet 25. oktober 2018 Jeg skal være rødhette i år. Sort pinny (skjørt går også), hvit bluse, hvit strømpebukse, sorte sko, rødt sjal og rødt diadem. Alt av dette er klær som jeg bruker til vanlig. Fester sjalet med en brosje. Kurv med snop Anonymkode: 6d4a8...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #10 Del Skrevet 25. oktober 2018 Vampyr, katt, heks, død pike (kan ha hvilket som helst klesplagg, f.eks kjole, bustete hør, litt blod her og der og sminke som gjør at man ser død ut Anonymkode: abd20...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #11 Del Skrevet 25. oktober 2018 Jeg jobber dessverre hver dag i disse tider, og tror ikke jeg får dratt på noe halloween fest i år. :( Om det skulle ordne seg så har jeg noen tanker om hva jeg kunne tatt på meg: "Klovn" som det bilde over, tenker i hovedsak å bruke ganske vanlige klær og enten en "flosshatt" eller musefletter, Jeg har en body med slangemønster, tenker at jeg kunne fått til noe kul slangesmine som dette, og kjøpt vampyrtenner. Har en kappe som jeg tenker jeg kunne evt brukt om jeg skulle kledd meg ut som vampyr eller alv (har også alveører). Anonymkode: e2bdc...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 25. oktober 2018 #12 Del Skrevet 25. oktober 2018 Tenkte å sy meg et katte klær Har noen plushye pledd i fuske pels, og en av de er revnet. Så skal selv sy denne om til en katte pus shorts opplegg. ^_^ A la noe slikt bare i hvitt. Og ikke skinn snøring. Man kan ha en t-skjorte eller søt ensfarget overdel. ^_^ Tar ikke mer en enn time å sy noe slikt om du vet hvordan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #13 Del Skrevet 25. oktober 2018 Kle deg ut som deg selv Anonymkode: 3212e...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå