Gå til innhold

Veldig rennende utflod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg sluttet på pillen for 3-4 uker siden, har hatt regelmessig ubeskyttet samleie. Har ikke blødd siden. Da jeg stod opp for 3 dager siden, rant det utflod nedover bena mine. Aldri opplevd lignende! Har vært veldig våt hele tiden siden. Det er ikke EL-utflod, bare veldig vått. (Har aldri hatt veldig tydelige tegn på EL uansett) Kan dette være tegn på at jeg kan være gravid, eller er dette vanlig etter pilleslutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også rennende blank/hvit utflod en liten uke 3-4 uker etter ppille slutt. Var ikke gravid men hadde mistanke.. har funnet ut etter 3 mnd pillefri at utfloden er noe man også lærer å kjenne etterhvert, det er ikke likt som på piller.. 

Skrevet
10 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

Hei! 

Jeg sluttet på pillen for 3-4 uker siden, har hatt regelmessig ubeskyttet samleie. Har ikke blødd siden. Da jeg stod opp for 3 dager siden, rant det utflod nedover bena mine. Aldri opplevd lignende! Har vært veldig våt hele tiden siden. Det er ikke EL-utflod, bare veldig vått. (Har aldri hatt veldig tydelige tegn på EL uansett) Kan dette være tegn på at jeg kan være gravid, eller er dette vanlig etter pilleslutt?

Ved sånn utflod så har jeg hatt mensen rett rundt hjørnet.

Ved graviditet (2 graviditeter, en endre i spontanabort) har jeg hatt tykkere, mer gulaktig utflod. Følte meg samtidig tørr nedentil dagene før jeg trodde mensen skulle komme, da viste det seg en graviditet.

Alle er forskjellige, det hjalp meg å skrive ned alle symptomer fra uke til uke for å bli kjent med kroppen min.  

Anonymkode: 3f738...5ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...