AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #1 Skrevet 23. oktober 2018 Hei! Fikk akkurat jobb på Match butikken Bryn lurer bare på hvordan arbeidsoppgavene er der? Hvordan er det å jobbe der og hva er lønna? Er der noen her som jobber/har jobbet på match? Eller generelt en lignende klesbutikk? gjerne del deres erfaringer osv Anonymkode: 9d293...a42
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #2 Skrevet 23. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Fikk akkurat jobb på Match butikken Bryn lurer bare på hvordan arbeidsoppgavene er der? Hvordan er det å jobbe der og hva er lønna? Er der noen her som jobber/har jobbet på match? Eller generelt en lignende klesbutikk? gjerne del deres erfaringer osv Anonymkode: 9d293...a42 ??? Du har fått jobb et sted uten å vite hva arbeidsoppgavene og lønnen er? Si meg, hva snakket dere om i intervjuet, hvis aldri arbeidsoppgavene ble et tema?! Anonymkode: e42d3...e24 8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #3 Skrevet 23. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ??? Du har fått jobb et sted uten å vite hva arbeidsoppgavene og lønnen er? Si meg, hva snakket dere om i intervjuet, hvis aldri arbeidsoppgavene ble et tema?! Anonymkode: e42d3...e24 Det var først et gruppeintervju også deretter et andregangsintervju, og alt gikk ut på at han sjefen skulle bli kjent med meg som person. Jeg har bare fått litt info om kleskjeden. Du trenger ikke å være så jævlig frekk heller, herregud.. makan.. Anonymkode: 9d293...a42
Kitcat Skrevet 23. oktober 2018 #4 Skrevet 23. oktober 2018 Hvis det er slik at du har mottatt et muntlig jobbtilbud uten konkretisering av lønn og arbeidsoppgaver så må du be om å få kontrakten til gjennomsyn, evnt et kontraktsmøte før du eventuelt takker ja! Det er viktig. Er du under 18, må en foresatt signere for deg. Lykke til med jobb! 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #5 Skrevet 23. oktober 2018 1 minutt siden, Kitcat skrev: Hvis det er slik at du har mottatt et muntlig jobbtilbud uten konkretisering av lønn og arbeidsoppgaver så må du be om å få kontrakten til gjennomsyn, evnt et kontraktsmøte før du eventuelt takker ja! Det er viktig. Er du under 18, må en foresatt signere for deg. Lykke til med jobb! Ja jeg skal skrive kontrakt snart. Men er bsre nysjerrig på hvordan andre har opplevd å jobbe i en kkesbutikk/match! tusen takk for et hyggelig og ordentlig svar:) Anonymkode: 9d293...a42
Kitcat Skrevet 23. oktober 2018 #6 Skrevet 23. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg skal skrive kontrakt snart. Men er bsre nysjerrig på hvordan andre har opplevd å jobbe i en kkesbutikk/match! tusen takk for et hyggelig og ordentlig svar:) Anonymkode: 9d293...a42 Skulle bare mangle Datteren min jobber tilsvarende og det er kundeekspedering, rydding og påfyll av varer. Hun trives veldig godt, men miljø på hver enkelt arbeidsplass er definitivt personavhengig da. Lønn og betingelser er personlig og ofte taushetsbelagt, så ikke sikkert folk vil stå fram med det. Kanskje du bør søke litt opp hva som er bransjestandarder før du mottar kontrakt? 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #7 Skrevet 23. oktober 2018 En venninne jobba der. Orka ikke merpga Familieforhold i butikken, brudd på taushetsplikten, mye interne grupperinger. Mye surr og rot. Mange kundeklager osv. lykke til! Du finner ut av det! Anonymkode: b13e7...b9c
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #8 Skrevet 24. oktober 2018 Den butikken der har jeg sett utlyse stillinger med jevne mellomrom på Finn.no. Så ofte at jeg har lagt godt merke til akkurat Match på Bryn senteret.. virker ikke som et sted folk blir værende så fryktelig lenge akkurat, er vel ikke sååå mange ansatte der heller. Anonymkode: 61039...13c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå