Gå til innhold

Typen ønsker at jeg bruker strap-on på ham

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kanskje først og fremst litt nervøs fordi jeg er 1. redd for å ikke prestere (at jeg ikke klarer å holde en rytme lenge nok, etc) 2. redd for at jeg skal ødelegge stemningen med å slite å få den på, 3. veldig nervøs for at alt skal bli veldig kleint og rart, at jeg gjør noe vondt mot ham, og lignende. 

Vi har brukt en del leketøy på ham, men nå spurte han altså hva jeg hadde syntes dersom han gikk til innkjøp av en strap-on. Jeg sa at det hørtes spennende ut, nå når det har sunket litt inn så gruer jeg meg for alt som kan gå galt. 

Noen som har noen gang brukt strap-on på typen som kan komme med noen råd eller erfaringer?

Anonymkode: bad28...cd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare forbered deg på at det er vanskelig første gangen - å rett og slett finne ei stilling der du treffer. Og tungt. Men dette vet han, det er han som har stått for jukkinga til nå. Bare ha litt humor så går det bra. 

Anonymkode: 3bb27...d61

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brukt strap-on! Jeg syntes det var veldig spennende. Det ble størst suksess når han red meg. Bruk masse masse olje og god og lang oppvarming (og rumpevasker)

Anonymkode: 491dd...c99

Skrevet

Har brukt det mye på FF, han blir såpass tent at om jeg kløner med å få den på så gjør ikke det noe. Rekker heller ikke ha noen langvarig seanse med penetrering da han kommer relativt fort. Men ofte så rir han meg så da styrer han det selv. Gled deg. 

Anonymkode: 8b023...864

• Liker 1
Skrevet

Det tar seg tid å lære og bli trygg på som alt annet med sex. Prøv dere frem og ta de første gangene for det det er. 

Kos dere og lek i vei. 

Anonymkode: 0ce17...896

• Liker 2
Skrevet

Han vil bli rævpult? Han hadde jeg faen meg dumpa.

Anonymkode: 0d018...420

• Liker 2
Skrevet

Det viktigste er egentlig bare en avslappet holdning og god nok tid til oppvarming.

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han vil bli rævpult? Han hadde jeg faen meg dumpa.

Anonymkode: 0d018...420

Liker du noe leketøy i rompa? Buttplugg kanskje? Da kanskje folk skal dumpe deg? 

Anonymkode: 0ce17...896

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...