AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #1 Skrevet 23. oktober 2018 I Blindgang der hun blir født blir hun oppkalt etter mormoren, Ingrid. I Katarinakoden blir hun kalt Amalie. Står det i alle opplag eller bare i den som blir lest og ligger ute på Fabel? Vet jeg lest den selv når den kom men husker ikke om hun hadde et annet navn da. Plagsomt 🙈 Anonymkode: ad9a1...f17
MissDemeanor Skrevet 11. april 2019 #2 Skrevet 11. april 2019 (endret) Datteren har dobbeltnavn - Ingrid Amalie Wisting. Kommer frem i starten av Katharinakoden Så etter at jeg hadde svart at dette var en gammel tråd, fant den i forbindelse med tvserien. Men der er svaret hvis noen skulle lure, haha:) Endret 11. april 2019 av MissDemeanor 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli #3 Skrevet 15. juli Hvem er faren til barnet? Jeg har ikke lest bøkene, men akkurat sett serien. Noen som vet? Anonymkode: 25a4a...ec1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #4 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (På 15.7.2025 den 13.44): Hvem er faren til barnet? Jeg har ikke lest bøkene, men akkurat sett serien. Noen som vet? Anonymkode: 25a4a...ec1 Amerikaneren. Han som jobbet i FBI eller noe sånn. Anonymkode: ced4e...2e9 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #5 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Amerikaneren. Han som jobbet i FBI eller noe sånn. Anonymkode: ced4e...2e9 Det kan jo ikke stemme. Hun bodde jo sammen med Tommy etter det. Det må være noen etter Tommy i så fall. Anonymkode: 25a4a...ec1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #6 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 17.03): Det kan jo ikke stemme. Hun bodde jo sammen med Tommy etter det. Det må være noen etter Tommy i så fall. Anonymkode: 25a4a...ec1 Hun bodde sammen med Tommy, og fikk barn med amerikaneren. Det ble slutt med Tommy, og hun flyttet til huset hvor naboen ble funnet død i stolen. Anonymkode: ced4e...2e9 1
Mezzosoprena Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (På 15.7.2025 den 13.44): Hvem er faren til barnet? Jeg har ikke lest bøkene, men akkurat sett serien. Noen som vet? Anonymkode: 25a4a...ec1 AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 16.50): Amerikaneren. Han som jobbet i FBI eller noe sånn. Anonymkode: ced4e...2e9 Det er Tommy som er faren i bøkene i hvert fall 🙂
AnonymBruker Skrevet 18. juli #8 Skrevet 18. juli Mezzosoprena skrev (18 minutter siden): Det er Tommy som er faren i bøkene i hvert fall 🙂 Det stemmer da vel ikke? Uten at jeg var tilstede da barnet angivelig ble unnfanget. Jørn Lier Horst har da gjentatte ganger skrevet at faren er amerikaner. Anonymkode: 90c07...752 1
Mezzosoprena Skrevet 19. juli #9 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det stemmer da vel ikke? Uten at jeg var tilstede da barnet angivelig ble unnfanget. Jørn Lier Horst har da gjentatte ganger skrevet at faren er amerikaner. Anonymkode: 90c07...752 Beklager, jeg tok feil. Jeg gikk i fella med å stole på ChatGTP 😉
AnonymBruker Skrevet 19. juli #10 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det stemmer da vel ikke? Uten at jeg var tilstede da barnet angivelig ble unnfanget. Jørn Lier Horst har da gjentatte ganger skrevet at faren er amerikaner. Anonymkode: 90c07...752 Da stemmer ikke serien med bøkene i så fall. Hun hadde affære med han amerikaneren i sesong 1 og var ikke gravid da hun og Tommy prøvde å få barn igjen etter aborten. Hun gikk på p-piller. Så plutselig i sesong 5 var hun gravid og det var lenge etter både Tommys død og etter affæren med amerikaneren. Anonymkode: 25a4a...ec1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #11 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Da stemmer ikke serien med bøkene i så fall. Hun hadde affære med han amerikaneren i sesong 1 og var ikke gravid da hun og Tommy prøvde å få barn igjen etter aborten. Hun gikk på p-piller. Så plutselig i sesong 5 var hun gravid og det var lenge etter både Tommys død og etter affæren med amerikaneren. Anonymkode: 25a4a...ec1 Nei, serien stemmer ikke med bøkene. Det har du helt rett i. Bøkene er mye bedre enn serien. Mye av det skyldes også hun som spiller Line, som jeg synes er en elendig skuespiller, samme med han som spiller broren hennes. Anonymkode: ced4e...2e9
AnonymBruker Skrevet 19. juli #12 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei, serien stemmer ikke med bøkene. Det har du helt rett i. Bøkene er mye bedre enn serien. Mye av det skyldes også hun som spiller Line, som jeg synes er en elendig skuespiller, samme med han som spiller broren hennes. Anonymkode: ced4e...2e9 Enig i at hun er en elendig skuespiller, husker ikke broren hennes. Jeg synes derimot at serien er mye bedre enn bøkene, mye på grunn av alle klisjeene Horst bruker i hopetall. Elendig språk, gode plott. Han burde få noen andre til å skrive 😄 Anonymkode: 13774...8b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå