Jerry Lee Skrevet 31. oktober 2018 #41 Skrevet 31. oktober 2018 2 timer siden, Catalina Culès skrev: Vel har hørt noen kaller det for Død mann på boks.... Men her er innholdet http://norturaproff.no/produkter/snurring. Ja. Jeg nevnte kun hovedingredienser oppi her. - Du sa du likte Snurring, du... ((😉))
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. oktober 2018 #42 Skrevet 31. oktober 2018 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Ja. Jeg nevnte kun hovedingredienser oppi her. - Du sa du likte Snurring, du... ((😉)) Ja, jeg gjør jo det 😊. Jeg stekte det forresten i masse smør, ble skikkelig snadder.
Jerry Lee Skrevet 31. oktober 2018 #43 Skrevet 31. oktober 2018 4 minutter siden, Catalina Culès skrev: Ja, jeg gjør jo det 😊. Jeg stekte det forresten i masse smør, ble skikkelig snadder. 👍
Rullestolbruker Skrevet 31. oktober 2018 #44 Skrevet 31. oktober 2018 Steker det uten mye smør og har enten ristede skiver til med hvitløkssmørr og stekt egg, eller bruker bare spise det som det er etter det er stekt. Er faktisk ganske godt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå