Gå til innhold

En svart hettegenser som ikke støver - fins det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle de svarte sheartshirts/hettegenserne jeg har kjøpt blir jo helt støvete allerede samme dag jeg kjøpte den. Fins det ikke noen som ikke tiltrekker seg alt av støv? 

Føles liksom ikke særlig deilig ut å ta på seg en genser når man ser alt det støvet som er på.. så blir de bare liggende bakerst i skapet og aldri brukt😐

Anonymkode: b8e37...551

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle de svarte sheartshirts/hettegenserne jeg har kjøpt blir jo helt støvete allerede samme dag jeg kjøpte den. Fins det ikke noen som ikke tiltrekker seg alt av støv? 

Føles liksom ikke særlig deilig ut å ta på seg en genser når man ser alt det støvet som er på.. så blir de bare liggende bakerst i skapet og aldri brukt😐

Derav blir de støvete.

Anonymkode: 76e58...7a0

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Derav blir de støvete.

Anonymkode: 76e58...7a0

Nei fordi jeg kjøpte meg en ny sort hettegenser igår og brukte den både igår og idag og den er allerede ubehagelig støvete..

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei fordi jeg kjøpte meg en ny sort hettegenser igår og brukte den både igår og idag og den er allerede ubehagelig støvete..

Mine blir ikke det. 

Anonymkode: 41c42...5c8

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mine blir ikke det. 

Ikke mine heller. 

Anonymkode: 587ef...be6

Skrevet

Ikke mine heller. Jeg har svarte hettegensere fra adidas, fila, reebok og champion. Men man ser hår bedre på dem, men det har jo med at alt synes på svart bakgrunn. 

Anonymkode: 7cae6...ab7

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke mine heller. Jeg har svarte hettegensere fra adidas, fila, reebok og champion. Men man ser hår bedre på dem, men det har jo med at alt synes på svart bakgrunn. 

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke mine heller. 

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mine blir ikke det. 

Er det 100% bomull dere har da? Fordi jeg har bare kjøpt mine på hm og cubus og de er vel ca 50-60% bomull resten polyester

Skrevet

Anbefaler at du vasker genseren først

Anonymkode: 5caea...945

Skrevet

Hvor kjøper du sort hettegenser?

Jeg har sorte hettegensere fra Adidas, har aldri opplevd at de blir støvete. 

Skrevet
11 minutter siden, Rosatoast skrev:

Hvor kjøper du sort hettegenser?

Jeg har sorte hettegensere fra Adidas, har aldri opplevd at de blir støvete. 

Hun skrev jo at hun kjøper de på HM og Cubus. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun skrev jo at hun kjøper de på HM og Cubus. 

Du trenger ikke ta den tonen, er ikke alltid en får meg seg alt :) 

Skrevet
5 minutter siden, Rosatoast skrev:

Du trenger ikke ta den tonen, er ikke alltid en får meg seg alt :) 

Når du skriver innlegg nr ni i tråden, så bør det ikke være så vanskelig å få med seg en så vesentlig detalj som hvor genserne er kjøpt. 

• Liker 1
Skrevet

Nå er ikke jeg noen spesialist, men sorte klær vil jo se mer støvete ut enn andre "farger", og det at de er splitter nye, kommer rett fra samlebÆnd/produksjon og innpakking (gjerne pakket med silica-gel og eller andre fukt-tyver) og at selve stoffet er proppet med tøymjuknÆre gjøre dem jo gjerne også veldig statiske, vil eg tru...  #static-clinge

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du skriver innlegg nr ni i tråden, så bør det ikke være så vanskelig å få med seg en så vesentlig detalj som hvor genserne er kjøpt. 

Noen er her bare for og kverulere å være frekke, men det er helt greit det også :) 

Skrevet

Mine er 100% bomull. De fra adidas etc. Opplever at blandingsstoff gjerne nupper mer. Jeg bruker hettegensere mye og vil at de skal vare, så jeg kjøper noen jeg vet er holdbare av erfaring. Nå er vinteren like om hjørnet og da er sesongen hvor jeg bruker to overhverandre startet. Elsker to lag baggy myke hettegensere. Beste jeg vet. Grå puma under med svart adidas over ble helgens kosekombo. 

Skrevet

Polyester, akryl og andre plastikkstoffer tiltrekker seg støv. Det er en grunn til at mikrofiberkluter brukes til støvtørking. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...