Gå til innhold

Hvilken strømmetjeneste har mest julefilmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvilken strømmetjeneste har best utvalg av julefilmer? Netflix og viaplay har nesten ingen ting. (NRK har noen serier, men de vil jeg spare til desember.) 

Anonymkode: d761a...54d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en oversikt jeg rett og slett ikke har.

Anonymkode: a81cc...e3a

Skrevet

Netflix hadde masse julefilmer i fjor. Men de ligger ikke ute hele året. De dukker nok opp igjen litt nærmere jul.

Anonymkode: 1b92a...766

Skrevet

Hvem som har mest vet jeg ikke, men Netflix pleier faktisk å ha endel - men - måtte være litt kreativ i søkingen. Ikke bare søke på jul, men også christmas, x-mas ol. Det var ikke alle som kom opp i det automatiske forslaget for julefilmer i listene. I hvert fall langt mere der, enn på HBO, som er de to jeg har :) 

Ikke strømmetjeneste da, men ifjor hadde også TVN julefilm hver kveld i desember :)

Anonymkode: 6e581...791

Skrevet

Viafree.no, hadde MASSE julefilmer i fjo, og det gratis. 

Anonymkode: b1963...fb4

Skrevet
På 23.10.2018 den 12.35, AnonymBruker skrev:

Netflix hadde masse julefilmer i fjor. Men de ligger ikke ute hele året. De dukker nok opp igjen litt nærmere jul.

Anonymkode: 1b92a...766

Jo, det gjør de :)

Men Netflix har ikke slike ferdigmekka lister/forslag om julefilmer hele året. Filmene ligger på Netflix likevel, en må bare søke de fram selv. Søk på jul, x-mas, christmas osv så ligger filmene der :)

Er bare Netflix som presenterer innhold som de tror du vil like, eller vil være aktuelt etter årstid, men de viser jo bare en bitte liten bit av alt som egentlig ligger i katalogene deres. 

Anonymkode: 6e581...791

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...