Gjest gjest Skrevet 20. august 2002 #1 Skrevet 20. august 2002 Har i det siste surfet litt rundt på det som er på internett , også kontaktannonser , og det som forundrer meg er alle menn som søker etter en mann for sex . Kan ikke helt huske fordelingen , men andelen menn som søkte menn var /er 2 til 3 ganger så høy iforhold til de andre søkende som er par og kvinner . Så da er spørsmålet : hvorfor søker så mange menn til menn . Kan jo også si at jeg synes det også blir flere lesber . Hva er årsaken ? Det kan jo være så mangt og meget , men er det kun en enkel grunn som at like barn leker best..................eller hva tror dere ?
Tusseline Skrevet 21. august 2002 #2 Skrevet 21. august 2002 Har oppdaget det samme, da jeg streifet over kontaktannonsene i Dagbladet blant annet. Det har vel noe med at homofile har vanskeligheter for å få kontakt med mennesker av samme kjønn, rett og slett. Jeg har en kamerat som er homofil, som forteller at det problematisk når det gjelder å komme i kontakt med andre, med samme tiltrekkning. Derfor kan nok annonser være en løsning, noen går jo også på "homobarer".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå