AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #1 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg pleier alltid ha murringer rundt eggløsning og er en god del våtere. Denne syklusen har jeg nesten ikke merket noe, enn at jeg var litt våtere for et par dager siden. Er det noen som har hatt eggløsning uten å merke noe til det selv om dere til vanlig har tydelige tegn? Jeg har hatt eggløsning hver syklus siden vi startet prøvingen i mai og syklusen er veldig stabil. Jeg har gått å ventet på de vanlige murringene, men de kommer visst ikke denne gangen... Anonymkode: e729f...1ac
maddiie Skrevet 23. oktober 2018 #2 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg kjenner ingenting til eggløsning. Ingenting slim, ikke murringer eller blødning de siste to pp. Mistenker at jeg ikke har eggløsning enda siden det er 3 mnd siden ppille slutt. Men på en annen side så har jeg korte men stabile sykluser og da skal man egentlig «garantert» ha eggløsning så jeg er rådløs.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #3 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg også!! Slutta på p-piller for en liten stund siden og vet ikke om jeg har eggløsning, ingen symptomer på det hvertfall foreløpig. Tror ikke alle merker eggløsningen heller da🤔 Anonymkode: 38c4c...ed5 1
maddiie Skrevet 23. oktober 2018 #4 Skrevet 23. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg også!! Slutta på p-piller for en liten stund siden og vet ikke om jeg har eggløsning, ingen symptomer på det hvertfall foreløpig. Tror ikke alle merker eggløsningen heller da🤔 Anonymkode: 38c4c...ed5 Merkelig det der! hvor lang syklus har du?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #5 Skrevet 23. oktober 2018 Takk for svar. Jeg temper, så jeg vet at jeg har hatt eggløsning hver syklus siden mai. Har hatt litt svake murringer ut over dageb i dag, så kanskje egget slipper i dag eller i morgen☺️ Anonymkode: e729f...1ac
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #6 Skrevet 23. oktober 2018 3 timer siden, maddiie skrev: Merkelig det der! hvor lang syklus har du? Rundt 25 dagers syklus, duda?🤔 Anonymkode: 38c4c...ed5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #7 Skrevet 23. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Jeg temper, så jeg vet at jeg har hatt eggløsning hver syklus siden mai. Har hatt litt svake murringer ut over dageb i dag, så kanskje egget slipper i dag eller i morgen☺️ Anonymkode: e729f...1ac Åja, siden du temper så vet du det jo😊 jeg har ikke tatt eggløsningstester eller tempet enda.. Anonymkode: 38c4c...ed5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå