Gå til innhold

Jeg er så veldig sikker på at vi er født mottagelige for ting . Såkalte "kort" !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke du? Noen tiltrekker seg jo alltid penger! Dette er de som vinner 500 millioner i Lotto, mens kanskje det andre søskenet forblir lutfattig. 
Noen forelsker seg da faen meg hele tiden og klarer alltid å kapre den de vil ha. 
Noen kommer seg aldri opp økonomisk. 
Noen får aldri den de forelsker seg i . 

Jeg kjenner jo folk, som hele livet har "slitt" økonomisk. De arver ingenting av høy verdi, det eneste som holder dem oppe er inntekt. 
Mens rike mennesker gjerne vinner 2 millioner i Lotto. 

Anonymkode: a2571...09b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og noen fokuserer veldig på alt de ikke får, istedenfor å se alt en faktisk har her og nå. Nytter ikke å klage. ;) 

Anonymkode: daaee...193

• Liker 2
Skrevet

Hvem av disse gruppene er mest lykkelige - de rike eller fattige? 

Jeg tror alt skjer for en grunn. Jeg tror vi alle er født for å lære, og/eller å lære andre. Jeg tror vi blir reinkarnert og at noen har gamle, kloke sjeler, mens noen er nyere og som trenger mye livslærdom, ofte gjennom mange liv for å for eks. lære at ekte lykke ikke finnes i materielle ting. 

Det er vanskelig å godta livet man har fått hvis man ikke vet meningen med det. Kanskje noen ikke finner kjærligheten i andre, fordi de skal lære å elske seg selv? 

Jeg er født med mange fysiske og psykiske utfordringer, men har en gave som gjør at jeg kan hjelpe og gi kjærlighet til andre. Hvorfor jeg skal slite sånn med helsa har jeg ikke funnet svar på enda. Jeg har alltid slitt økonomisk pga. helseutfordringene og ønsker også å vinne i lotto :) Om jeg blir lykkeligere av å vinne masse penger vet jeg ikke. Mest sannynlig ikke.

Anonymkode: 8a3d7...34c

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem av disse gruppene er mest lykkelige - de rike eller fattige? 

Jeg tror alt skjer for en grunn. Jeg tror vi alle er født for å lære, og/eller å lære andre. Jeg tror vi blir reinkarnert og at noen har gamle, kloke sjeler, mens noen er nyere og som trenger mye livslærdom, ofte gjennom mange liv for å for eks. lære at ekte lykke ikke finnes i materielle ting. 

Det er vanskelig å godta livet man har fått hvis man ikke vet meningen med det. Kanskje noen ikke finner kjærligheten i andre, fordi de skal lære å elske seg selv? 

Jeg er født med mange fysiske og psykiske utfordringer, men har en gave som gjør at jeg kan hjelpe og gi kjærlighet til andre. Hvorfor jeg skal slite sånn med helsa har jeg ikke funnet svar på enda. Jeg har alltid slitt økonomisk pga. helseutfordringene og ønsker også å vinne i lotto :) Om jeg blir lykkeligere av å vinne masse penger vet jeg ikke. Mest sannynlig ikke.

Anonymkode: 8a3d7...34c

Jeg skjønner til en viss grad hva jeg skal. Jeg finner kjærligheten i få andre. Den er ofte dyp når det først skjer, og disse personene er ofte på avstand, og dette er noe som har gjentatt seg hele tiden. Men nå er jeg en person som ofte foretrekker avstand foran å gå oppå folk 24/7. 

Anonymkode: a2571...09b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...