AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #1 Skrevet 23. oktober 2018 Vurderer å selge et par bilder. De er ganske stor. Enkelt motiv. Kjøpte begge for 500kr stk hver for 2,5 år siden. De passer sammen og kan selges samlet eller separat. Jeg har også en ubrukt immitert skinnjakke (men merkelapper er fjernet) som jeg kjøpte for kanskje 4 år siden. 500kr. Har også en godstol i lys farge. Vet ikke merke (tipper Ikea, skeidar). Den har stått på et rom vi ikke bruker og er derfor omtrent "ubrukt". Fikk denne for 3år siden. Vet ikke pris. Hva kan man selge en slik for? Hva annet selger dere og har fått solgt? Evt. gitt vekk? Anonymkode: 20417...9fc
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #2 Skrevet 23. oktober 2018 Du kan jo selge alt mulig. Jeg har solgt: -jakker (type ytterjakker) som er for små eller jeg er lei av. Desse selger best på finn for meg. -møbler som jeg er lei av. Desse selger best på facebook her omkring. -Småting og dyrere inventar/interiør/kjøkkenting. Type deler til kjøkkenmaskiner, fitbit, barneting etc. Selger på enten tise eller finn for meg. Det viktige uansett sted er å sette prisen etter andre tilsvarende ting som er til salgs brukt nær deg. Mange tenker "denne tv-benken kostet 500 ny så da selger jeg den for 2500". Men folk som kjøper brukt bryr seg sjelden om nypris - de bryr seg om prisen på andre tv-benker i salg som er like pene. Og så er det viktig å ta gode bilder og spesifisere alle riper, hakk og skavanker. Alt av småplukk som ikke er verdt mye gir jeg til nærmeste bruktbutikk. Anonymkode: 752b1...bb3 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #3 Skrevet 23. oktober 2018 Selger en del alkohol der. Anonymkode: d46c9...ba6 1
Fju Skrevet 23. oktober 2018 #4 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg selger møbler på Finn, klær og andre småtterier på Tise. Du kan alltids oppgi nypris i annonsen, men det har ikke nødvendigvis noe å si for hvor raskt du får solgt. Hvis du har priset for høyt i forhold til "markedet" får du ingen respons, da bør du vurdere å sette ned prisen. Sjekk ut annonsene på lignende produkter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå