AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #1 Skrevet 23. oktober 2018 Igår oppdaget jeg at den ene føflekken min er blitt betent, kunne nesten trodd det var en kvise under, men jeg pleier ikke få kviser under låret. I dag virker den litt mindre utstående, men er litt øm. Jeg følger med den, og bestiller legetime om det ikke går over. Dette er en føflekk jeg har hatt i årevis, ca 5-7mm. Jeg har av og til kviser under føflekk, men da på skuldre eller ansikt. Noen andre som har opplevd det samme? Anonymkode: bf769...8c1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #2 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg syns du skal bestille legetime uansett jeg. Ikke gå og bekymre deg for dette, men få en avklaring. Anonymkode: 87d78...5e1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #3 Skrevet 23. oktober 2018 Ville sjekket for kreft hos legen. Anonymkode: e1387...d7e
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #4 Skrevet 23. oktober 2018 Men hvor lenge bør man vente før man ser om det går over eller ikke? Synes den ser bedre ut idag. Og hvis den blir normal igjen er det vel ikke farlig.. Anonymkode: bf769...8c1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #5 Skrevet 23. oktober 2018 Man kan like gjerne skjære seg med barberhøvel, skrape seg, få kviser, få betente hårsekker etc på føflekker som på vanlig hud. Har selv opplevd både det ene og det andre selv. Se det an noen dager, men ta gjerne én sjekk for mye enn for lite hos legen. Føflekkreft er veldig farlig hvis det sprer seg, så en sjekk for å være på den sikre siden er lurt hvis ikke føflekken blir nøyaktig som den var igjen. Anonymkode: e1125...fd5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #6 Skrevet 26. oktober 2018 Må er ikke føflekken hoven lenger, jippi! Det eneste som er igjen er en svart skorpelignende sak som dekker halve føflekken. Håper den faller av om noen dager, og at føflekken blir normal igjen. Flere som har hatt det på samme måte? Anonymkode: bf769...8c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå