Gå til innhold

Safter og størrelse

Fremhevede innlegg

Gjest Lars Grov
Skrevet

Jeg har en stor og temmelig tykk penis. Det må jeg inrømme jeg er kry over. Mange damer liker det, ikke prøv å nekt en gang *ler* Men det jeg egentlig ville spørre om, er om det er slik at det er dere om blir ekstra våte som er mest opptatt av størrelsen på penis. Jeg spør fordi jeg har hørt at penis ikke merkes så lett om det er skikklig plaskvått der nede? I så fall bør jeg da jakte på de som blir plaskvåte?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ja for det er sånn du ser utenpå :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Når det renner gjennom buksa så er hun sikkert noe for deg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror neppe det har noen sammenheng nei.

Min ex var som deg, lang og grov, og jeg er en sånn jente som blir plaskvåt. Visst kan det være flott å se på en stor penis (bortsett fra første gangene, da hadde jeg nesten panikk, skulle hele den der inn der liksom..)

Jeg syntes det ikke var noe godt med en så stor, var ubehagelig, og det gjør jo at en del stillinger blir uaktuelle. Men jeg var jo veldig våt, så det var ikke friksjon som var problemet, bare at den var for stor.. mest for lang da..

Nå har jeg funnet meg en med en mye mindre en, litt under middels tipper jeg. Og det er så MYE bedre... Alt går ann nå, og for ikke å snakke om at suging blir en drøm.. DET er et hælvete med en tykk en!!

Tror du får finne ei som liker en stor en jeg.. ikke basere det på våtheten hennes.

Skrevet

Det handler vel om helt andr ting enn lengde og tykkelse på penis for at kvinner skal bli veldig våte.

Kona blir våt nok, når vi koser oss, men det er ikke pga synet av pikken min. Selv om hun elsker å se den og leke med den.

Min er rimelig gjennomsnittelig tror jeg, med 16 cm, og den holder, men det er ikke den som gir henne orgasme.

Skrevet

Synes det blir for dumt jeg når man skal se etter ei som er ekstra våt, eller ei som liker stort utstyr. Da må man bruke annonser som spesifiserer behov. Og da vil det kun være for sex.

Sex kommer litt i annen rekke når du blir forelska, gla i noen. Og da har størrelse og utseende lite å si.

Let etter ei du kommer til å ha det bra med. Og har du bra med henne, får dere helt sikkert bra sex også.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Når det renner gjennom buksa så er hun sikkert noe for deg.

Yep :hoho:

Gjest Nice guy
Skrevet

Jeg var en gang sammen med ei som ble såkallt plaskvåt.

Der randt det BOKSTAVELIG talt gjennom buksa når hun var godt opphisset.

Litt digg og, men det var vel egentlig ikke noen fordel.

Hun kjente heller ikke så mye under samleie, for det var rett og slett for vått..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...