AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #1 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg var sammen med en og han ville neste n ikke ha sex i det hele tatt.Hvordan holde liv i sexen? Går det naturlig eller må dere jobbe for det.? Anonymkode: 80352...043
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #2 Skrevet 23. oktober 2018 Går ganske naturlig her, men alt går jo i perioder. Man er først og fremst kjernefamilie og bestevenner - deretter elskere. Sex er ikke like viktig som annen intimitet. Elsker kona høyere enn livet, og tenner like mye på henne som dagen jeg først så henne. Anonymkode: 5ac94...df4 1
C-girl Skrevet 23. oktober 2018 #3 Skrevet 23. oktober 2018 Xsamboer mistet lysten på sex et par mnd etter vi flyttet sammen. Jeg forsøkte lenge å få ham tent men gav til slutt opp. Han mente jeg var desperat og sex gal siden jeg ville ha sex flere ganger i løpet av en uke. Han hadde hørt at det Var normalt å miste sexlysten etter en stund. Da vi (endelig) flyttet fra hverandre hadde vi ikke hatt sex med hverandre på månedsvis. 1
Eagle90 Skrevet 23. oktober 2018 #4 Skrevet 23. oktober 2018 Nå er det veldig forskjellig ifra person til person, men går an å få bedre sexliv etter å sprite det opp litt. Del og bruk fantasier. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #5 Skrevet 23. oktober 2018 Cluet er vel å finne en som har like høy sexlyst på generell basis, og ikke bare som nyforelsket? Og at den seksuelle kjemien er sterk, også før følelser kommer inn i bildet. Etter mange år sammen føler jeg meg en del ensom og ikke lenger sett av han, men vi har fortsatt sterk seksuell kjemi, og nærmest _må_ ha sex med hverandre hver dag. Det sa pang da vi møttes, og akkurat den delen har ikke gått bort. Ellers er ikke sex alt, syns dere som har en kjæreste som viser at h*n elsker dere høyt er de heldigste uansett. Anonymkode: 9f65c...d9a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #6 Skrevet 23. oktober 2018 Bruker fantasier, samt vokter meg vel for å skli inn i rutiner seksuelt. Varierer bevisst for å ikke gå lei. Anonymkode: db444...960
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #7 Skrevet 23. oktober 2018 Vet ikke om dette gjelder, men straks 4 år og en liten baby sammen. Jeg tar nok litt kontroll på sexen, tar mest initiativ og elsker å dominere han litt. Så rett som det er så drar jeg bare stuebordet til sides og drar ned buksene hans så er det i gang 😂 Vi koser oss med sex, vi om å legger det aldri, vi maser aldri om sex, vi leser hverandre fort på om den andre ikke er gira akkurat da. Også må man ikke ha sex så lenge hver gang, viktig med en kjappis. Anonymkode: 0122d...b36
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #8 Skrevet 23. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om dette gjelder, men straks 4 år og en liten baby sammen. Jeg tar nok litt kontroll på sexen, tar mest initiativ og elsker å dominere han litt. Så rett som det er så drar jeg bare stuebordet til sides og drar ned buksene hans så er det i gang 😂 Vi koser oss med sex, vi om å legger det aldri, vi maser aldri om sex, vi leser hverandre fort på om den andre ikke er gira akkurat da. Også må man ikke ha sex så lenge hver gang, viktig med en kjappis. Anonymkode: 0122d...b36 Planlegger* Anonymkode: 0122d...b36
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #9 Skrevet 24. oktober 2018 Eksen kunne klart seg med sex to ganger i måneden. Jeg var mer på minst annenhver dag. Vi var sammen i fire år, og jeg var forsåvidt glad i han, men forskjellen på sexlysten var slet meg ut. Jeg ble enormt frustrert av at han "aldri" ville, fikk veldig dårlig selvtillit av det, og det ble mye krangling til slutt. Det ble en slags ond sirkel av det også, om jeg viste at jeg var frustrert fordi jeg hadde lyst og han ikke ble han bare sur, og skulle "straffe meg" fordi jeg var så "vanskelig" med å nekte sex enda lengre. Jeg følte at jeg prøvde alt! Men alt han sa han tente på i begynnelsen av forholdet var plutselig bare teit, han lo av meg en gang jeg foreslo leketøy, og en gang jeg overrasket han med sexy undertøy da han kom hjem unngikk han bevisst å kommentere det. Ble sur hvis jeg onanerte også. Da vi slo opp hadde vi ikke hattt sex på 7 mnd. Nå er jeg singel, så får fortsatt ikke sex, men slipper å føle at det er noe galt med meg i alle fall. Anonymkode: 02725...950
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå